درآمد پتینه کاری

درآمد پتینه کاری


درآمد پتینه کاری با چه روش هایی افزایش می یابد؟ در این مقاله می خواهیم به یکی از مهم ترین پرسش های شما در افزایش درآمد حرفه پتینه کاری، توضیحات و راهکارهایی را ارائه کنیم. شما می‌توانید از هر پاراگراف به عنوان یک راهنما و ایده ای که کسب و کار شما را منحصر به فردتر کند، استفاده نمایید. همچنین شما کاربران می توانید ایده ها و نکات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

جهت خرید پکیج آموزش انواع پتینه کاری تماس بگیرید

آموزش پتینه کاری

اگر قصد دارید درآمد پتینه کاری را افزایش دهید، آموزش و ارتقا این مهارت بسیار مهم است. پتینه کاری از جمله حرفه های مرتبط با زیباسازی ساخت و ساز (و طراحی دکوراسیون خانه) است. این کار می تواند نمای متفاوتی را برای فضاهای داخلی و خارجی بناها ایجاد کند. منظور از پتینه کاری، هنر رنگ آمیزی است که می‌تواند یک نوع حالت کهنه‌گی، رنگ خوردگی یا تورفتگی را ایجاد کند. با توجه به اختراع سبک‌های نوین در زیباسازی ساختمان ها، پتینه کاری نیز یک نوع هنر نقاشی است که نمای شما را دکوراتیوتر (تزئینی‌تر) می‌ کند. برای آموزش پتینه کاری، موضوعات و مهارت های مهمی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان گفت: انتخاب الگوها و طرح ها، خلاقیت و ابتکار، برش و دوخت قطعات، استفاده از ابزارهای مناسب. انتخاب بافت و متریال دقیق، صبر و حوصله، دیزاین و طرح نهایی که همه اینها باید به صورت کامل آموزش داده شوند.

خلاقیت در پتینه کاری

خلاقیت در پتینه کاری

شناخت تکنیک ها

یک بخش مهم برای افزایش درآمد پتینه کاری، شناخت تکنیک های پتینه کاری آن است که می تواند به شما در افزایش محبوبیت و خروجی کاری تان کمک کند. از آنجایی که بیشتر مهارت های هنری دارای سبک و تکنیک های مختلفی هستند، این مورد برای پتینه کاری نیز صدق می کند. در این خصوص می توان مثال های مختلفی را بیان کرد که عبارتند از: رنگ آمیزی دیوار که می توان آن را با اسفنج و پارچه انجام داد، بافت دار کردن سطح پتینه که می تواند با چسب چوب به کمک جوهر رنگ، لاک الکل و نیز روغن و رنگ آن انجام گردد، پتینه با ورق طلا و دیگر متریال های زینتی گران بها، میکروسمنت و پتینه با رنگ برداری. با بهره مندی از چنین طرح هایی می توانید پروژه های جذاب تر و متنوع تری را دریافت کرده و آنها را انجام دهید.

۵ ویژگی پتینه چیست ؟ هرآنچه که باید بدانید!!!

بروز بودن

یادگیری تکنیک های نوین و متفاوت بودن از هم صنفی های خود، یک مزیت بسیار مهم است. این ویژگی ها می توانند به راحتی درآمد پتینه کاری تیم شما را بیشتر کنند. به همین خاطر مهم است که با بروزرسانی مهارت خود چه در استفاده از وسایل مخصوص این حوزه کاری، تکنیک هایی که وجود داشته یا به وجود می آیند، طرح های ترند و متفاوت برای قسمت های مختلف یک ساختمان، بتوانید یک اثر خاص را ایجاد کنید. برای بروز بودن باید آموزش پتینه کاری را در اولویت خود قرار دهید. برای انجام این کار کافیست مطالب روز حوزه کاری خود را دنبال کنید و به دنبال ترندهای جدید دنیا باشید.  همچنین با ایده پردازی، خلاقیت خود را به رخ کارفرمایان بکشانید. به این نکته توجه کنید که صرف بروز بودن نمی تواند به معنای جذاب تر بودن طرح شما باشد؛ بلکه خلاقیت و طراحی مرتبط نیز در کنار آن مهم هستند.

آشنایی با انواع روش های پتینه مدرن و کلاسیک

همانطور که گفتیم، یکی از راه های افزایش درآمد پتینه کاری، تسلط بر مدل ها، روش ها و تکنیک های مختلف انجام این کار است. پتینه کاری در طول تاریخ محدود به ساختمان ها نبوده است و به شکل های مختلفی رواج داشت. به همین خاطر قدمت آن به پیش از میلاد مسیح نیز می رسد اما به عنوان یک رشته حرفه ای، در سال ۱۹۲۰ میلادی معرفی شد. سپس در سال ۱۹۸۰ کاملا متحول و محبوب گشت. منظور از پتینه کاری کلاسیک که کمتر در دنیای کنونی استفاده می شود، ایجاد جلوه های قدیمی است. در این روش، بیشتر از طلا، مس، برنج و برنز استفاده می شود. در نقطه مقابل، روش های مدرن به طرح ها یا رنگ های خاصی محدود نمی شوند. شما می توانید از هر روشی برای جلا دادن و ایجاد دیزاین نهایی خود استفاده کنید.

پتینه کاری مدرن و کلاسیک

پتینه کاری مدرن و کلاسیک

اخلاق حرفه ای

مهارت های فنی، چیزی نیست که بتوان تنها به آن اکتفا کرد تا درآمد پتینه کاری را بیشتر نمود. بلکه ویژگی‌های اخلاقی و انسانی نیز مهم هستند. این موارد می توانند دست شما را برای ارتقا تعامل و بهبود رابطه با کارفرما بالاتر از دیگران نگه دارد که این مورد خود یک راه برای بیشتر کردن درآمد پتینه کاری است. بدون شک رعایت اخلاق حرفه‌ای در هنگام ارائه یک محصول یا خدمات می‌تواند مزیت های مختلف دیگری نیز داشته باشد. از افزایش اعتماد به شخصیت شما توسط کارفرما و کارگران گرفته تا حرفه‌ای جلوه دادن سرویس هایی که ارائه می کنید. در کنار این موارد، داشتن اخلاق حرفه ای یکی از اصول مهم در پرسونال برندینگ است که باعث می‌شود پروژه های بیشتری به سمت شما هدایت شوند. برخی از فاکتورهای مهم در مورد اخلاق حرفه‌ای عبارتند از: مسئولیت پذیری، صداقت، رعایت عدالت و انصاف، احترام در رفتار و گفتار.

تعهد به کار

مسئولیت پذیری یکی از شاخص های اصلی اخلاق حرفه ای است که نقش بسزایی در افزایش درآمد پتینه کاری دارد. از آنجایی که پتینه کاری یک مهارت هنری است که نیاز به دقت و حوصله بسیار زیادی دارد، تعهد به کار و دقت در انجام ظریف ترین طرح ها، باید با مسئولیت پذیری، اختصاص زمان و حوصله کامل انجام گردد. تاثیر رعایت تعهد به کار در عمل پتینه کاری ساختمان چند مزیت را به همراه دارد که عبارتند از: افزایش کیفیت خروجی کار که می تواند کار را برای کارفرما بسیار جذاب نشان دهد، عدم نیاز به انجام دوباره کاری یا اصلاحاتی که ممکن است در اثر بی دقتی صورت گیرند، ایجاد سابقه کار خوب. برای آنکه بتوانید تعهد کاری خود را به کارفرما در پروژه های مختلف نشان دهید، می توانید توضیحاتی را راجع به طرح ها و پیچیدگی های آن ارائه کنید.

آشنایی با انواع پتینه

آشنایی با انواع پتینه

انصاف و قیمت گذاری مناسب

رعایت انصاف و قیمت گذاری مناسب از چند جهت برای درآمد پتینه کاری و دوام سفارش های شما مهم است. اولین مورد مهم در این بخش، رقابت پذیری شما در مقابل هم صنفی ها و همکارانتان است که می تواند درآمد پتینه کاری شما را تضمین کند. هرچند کیفیت کار در تعیین قیمت بسیار مهم است اما نباید این فاکتور به گونه ای منجر به تعیین قیمت شود که به اصطلاح، شما را از آنور بام بیندازد و مشتریان شما را بپراند. بنابراین بهتر است با توجه به حوزه ای که کار می کنید و مشتریانی که دارید، کیفیت درخور را به همراه همان قیمت مناسب ارائه کنید تا بتوانید از نظر اقتصادی نیز صرفه داشته باشید. از سوی دیگر، انصاف و قیمت گذاری مناسب یک اصل مهم در جلب اعتماد کارفرمایان است که می تواند نشانه ای از حرفه ای بودن اخلاق و کسب و کار شما باشد.

معرفی خود و نمونه کارها در فضای مجازی ( اینستاگرام)

تقریبا بیش از ۲-۳ سال است که راه اندازی کسب و کارهای شخصی از طریق فضای مجازی بیشتر شده است. یکی از بهترین پلتفرم ها در این بخش، تلگرام و اینستاگرام نام دارد که همچنان نیز به قوت خود محل پروموت کردن محصولات شما می باشد. برای مشاغل فنی، اینستاگرام تا حد بسیار خوبی درآمد پتینه کاری را افزایش می دهد. همانطور که در بخش قبل گفتیم، شما می توانید با پرسونال برندینگ و توضیحاتی که برای اجرای پروژه های پیچیده خود ارائه می کنید، ارزش مهارت و کسب و کارتان را برای مشتری نشان دهید. حال همین کار در فضایی با مخاطبان میلیونی انجام می شود که همان نتیجه را در مقیاس بالاتر خواهد داشت. برای مشاغل فنی، هرچقدر چالش های پروژه ها به زبانی ساده برای مردم توضیح داده شوند، اعتمادسازی و ارزش آفرینی نسبت به شخصیت شما بیشتر خواهد شد.

تبلیغات پتینه روی دیوار و شیپور

تبلیغات پتینه روی دیوار و شیپور

تبلیغات در پلتفرم های دیوار و شیپور

تبلیغات پتینه کاری روی دیوار و ساختمان ها در پلتفرم‌های واسط، یکی از ساده ترین روش هایی هستند که می توانند شما را به صورت مستقیم به مشتریان نهایی متصل کنند. این روش چندین مزیت دارد که عبارتند از: رایگان بودن درج آگهی، دسترسی آزاد به آگهی توسط عموم مردم، امکان جستجو و نمایش به مخاطب اصلی، پروموت کردن نام برند یا فرد در حوزه کاری خود. نکته ای که باید در خصوص تبلیغات در پلتفرم‌های واسط با آگهی های انبوه درنظر گرفت، ایجاد تمایز میان شما و دیگران است. برای انجام این کار می توان چند پیشنهاد را ارائه کرد که عبارتند از: درج توضیحات کامل در مورد خدمات و هزینه های آن، احراز هویت و دریافت تیک تایید صلاحیت، عکس برداری کامل از مجموعه، ضبط ویدیو تبلیغاتی، دسته بندی و نام گذاری صحیح آگهی. شما می‌توانید با رعایت این نکات، آمار بازدید و نرخ تبدیل بیشتری داشته باشید.

داشتن سایت اینترنتی

ایده راه اندازی یک سایت برای افزایش درآمد پتینه کاری بسیار جذاب است. به این نکته توجه کنید که وب سایت صرفا برای فروش آنلاین کالا نیست و شرکت‌ها یا تیم‌ های مختلف می توانند برای ارائه خدمات و سرویس های خود از آن استفاده کنند. شما می‌توانید چند مزیت را با سایت در ارتقا کسب و کار خود داشته باشید که عبارتند از: درج قیمت پتینه کاری مجموعه شما، پروموت کردن، ارائه بیوگرافی و اطلاعات کامل در مورد تیم و برند شما، نمایش دستاوردها، پروژه ها و نمونه کارها، ارائه آموزش و برجای گذاشتن سرنخ در موضوعات مرتبط به حرفه شما که می تواند کاربران هدف تان را به سمت شما بکشاند. توصیه می کنیم تولید محتوا، سئو و طراحی سایت حرفه ای را برای راه اندازی یک وب سایت که شعبه ای معتبر از کسب و کارتان در فضای مجازی است را دست کم نگیرید.

فروشگاه اینترنتی پتینه

فروشگاه اینترنتی پتینه

خرید مناسب مواد مصرفی و ابزار حرفه ای

تامین مواد اولیه و مصالح بخشی از هزینه های حرفه های ساختمانی هستند که معمولا توسط کارفرما آماده و پرداخت می شوند. با این حال ممکن است ارائه این سرویس ها با تامین منابع آن به طور کامل توسط مجموعه شما انجام گردد. در این حالت تهیه مواد مصرفی که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد بسیار مهم خواهد بود. از سوی دیگر، به کارگیری ابزارهایی که بتوانند در مدت زمان کمتر، کار شما را جمع کرده و کیفیت مطلوب را ارائه کنند، یک نکته مثبت دیگر است. همه این موارد می توانند در افزایش درآمد پتینه کاری با صرفه جویی در مخارج و افزایش سرعت و کیفیت کار تاثیر گذار باشند. به همین خاطر مهم است که اگر به عنوان یک تیم فنی، صفر تا صد یک پروژه را به دست می گیرید، از قدم صفرم به این نکات توجه کنید.

آراستگی

رعایت آراستگی و زیبایی طرحی که روی بنا اجرا می کنید به افزایش کیفیت کار نهایی کمک می کند. آراستگی پتینه کاری تا حد زیادی به دقت شما در اجرای این پروژه ها وابسته است که منجر به خلق جزئیات و رعایت مختصات دقیق شکلی که ترسیم می کنید خواهند شد. برای آنکه بتوانید آراستگی را عاملی در بیشتر کردن درآمد پتینه کاری خود نمایید، می بایست نمونه کارها و پروژه های خود را با دقت بیشتری انجام دهید. همچنین شیوه ارائه آنها به مشتری نهایی نیز مهم است تا بتواند تصویر واضحی از خروجی کار داشته باشد.

خلاق و هنرمند

یک عنصر متمایز کننده در حرفه هایی که دستی در هنر دارند، خلاقیت و هنرمندی مجری آن است. این مورد به ویژه در نقاشی و امور تزئینی که تا حد زیادی برمبنای سلیقه دیگران قضاوت می شوند، مهم تر خواهد بود. خلاقیت و هنرمندی و آشنایی با انواع پتینه شما عنصری است که می توانید به کمک آن، نمونه کارهای متفاوت تری را ارائه کنید و مخاطب را در بهت فرو برید. برای آنکه بتوانید به چنین ویژگی مسلط شوید، می بایست علاوه بر تسلط بر تکنیک های مختلف، با طرح های جدید و روز نیز آشنا باشید.

مدرک پتینه

مدارک فنی و تحصیلی می توانند درآمد پتینه کاری شما را به واسطه ایجاد اطمینان از سطح مهارت شما بیشتر کنند. شما می توانید با شرکت در دوره های فنی و حرفه ای و کارگاه هایی از افراد به نام حوزه کاری خود، از این طریق برای اعتمادسازی نیز اقدام کنید.

4.9/5 - (9 امتیاز)

مقالاتمقالات هنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید