آموزش ساخت صفحات کورین

آموزش ساخت صفحات کورین


اگر میخواهید بدانید آموزش ساخت صفحات کورین چگونه است شما تنها نیستید من هم نمیدانستم چیست ! افرادی مانند من و شما هر ماه حدود هفت هزار جستجو در گوگل برای کلمه “کورین” انجام می دهیم. این یک محصول واقعا محبوب و دوست داشتنی است

کورین یا سنگ مصنوعی چیست؟

 Corian که توسط شرکتی به نام Dupont در سال ۱۹۶۷ ایجاد شد،  یک ماده سطحی جامد و غیر متخلخل است.دکتر دونالد اسلوکام دانشمند دوپونت بود که کوریان را اختراع کرد و نام او در اکتبر ۱۹۶۸ در حق ثبت اختراع ظاهر شد.

کورین اولین بار در سال ۱۹۷۱ در نمایشگاه انجمن ملی سازندگان خانه در هیوستون، تگزاس به فروش رسید. بازدیدکنندگان نمایشگاه فکر می‌کردند که Corian فقط یک مواد آشپزخانه و حمام است، زیرا فقط یک رنگ دارد – سفید.

با این حال، امروزه Corian دارای طیف پر جنب و جوش ۹۳ رنگ است.

 

کورین چیست؟

کورین چیست؟

آموزش ساخت صفحات کورین چگونه است ؟

برای آموزش ساخت صفحات کورین و  تولید صفحات کورین یا سنگ جامد شما نیازمند به چند موضوع هستید ابتدا می بایست در یک آموزشگاه ساخت سنگ مصنوعی یا کورین ثبت نام کنید تا با استفاده و بهره گیری از اساتید مجرب بتوانید سنگ مصنوعی تولید نمایید این سنگ علاوه به برخی تجهیزات مثل قالب ، مواد پلمیری ، ابزار نیازمند مهارت و تخصص شماست .

۴ ویژگی رزین اپوکسی (مزایا و کاربرد)

 

کورین چگونه ساخته می شود؟

کورین از مخلوط ۱/۳ پلیمر اکریلیک و ۲/۳ مواد معدنی طبیعی ساخته شده استماده اصلی آلومینا تری هیدرات است. این از سنگ معدن بوکسیت که یکی از اجزای اصلی در ساخت آلومینیوم است، مشتق شده است.

هنگامی که یک ورقه از مواد تمام شده را برش می دهید، برش مقطع یک رنگ ثابت را نشان می دهد. الگوی ذرات به طور مساوی در سراسر مواد توزیع می شود و این همان چیزی است که باعث ایجاد عبارت “سطح جامد” شد.

از همان ابزارهایی که برای کار کردن چوب های سخت استفاده می شود، برای کار کورین نیز استفاده می شود… به همین دلیل است که خواهید دید که اکثر سازندگان کورین به عنوان نجار یا کابینت ساز آموزش دیده اند و از یک کارگاه نازک کاری کار می کنند.

کورین کجا تولید می شود؟

صفحات کورین یا سنگ مصنوعی را شما میتوانید در یک کارگاه خانگی نیز تولید کنید که نیاز به قالب و مواد اولیه برای ساخت این سطح دوست داشتنی است .

اندازه ورق کورین چقدر است؟

ابعاد استاندارد ورق‌های ۱۲ میلی‌متری ۷۶۰ میلی‌متر در ۳۶۸۰ میلی‌متر است، اگرچه Glacier White Corian نیز در یک ورق عریض‌تر با ابعاد ۹۱۰ میلی‌متر در ۳۶۸۰ میلی‌متر موجود است. در برخی از رنگ‌های منتخب، ورق‌های نازک‌تری با ابعاد ۶ میلی‌متر در ۷۶۰ میلی‌متر در ۲۴۹۰ میلی‌متر ارائه می‌کنند.

ترموفرمینگ برای کورین چیست؟

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز Corian این است که می‌توانید تقریباً هر شکلی را که می‌خواهید پس از گرم شدن ایجاد کنید. به این فرآیند ترموفرمینگ می گویند.

برای ایجاد اقلام دوبعدی و سه بعدی ابتدا کورین را در دمای مناسب در اجاق حرارت دهید و سپس آن را روی یک قالب فلزی یا چوبی با دمای کنترل شده قرار دهید. سپس آن را با خلاء بسته بندی می کنند تا قطعه را در موقعیت صحیح نگه دارد تا زمانی که سفت شود.

تکنیک Bas Relief همچنین به شما امکان ایجاد جلوه های برجسته را می دهد

 

هرآنچه باید در مورد آموزش صفحات کورین بدانید

هرآنچه باید در مورد آموزش صفحات کورین بدانید

درآمد ساخت صفحات کورین چه میزان است ؟

اینکه شما چقدر درآمد کسب کنید به مهارت ، تعداد قالب ها و حجم تولید شما بستگی دارد البته میانگین برای ساخت هر محصول کورین شما نزدیک به ۴۰ درصد سود خواهید کرد که به طبع با افزایش میزان تولید این رقم قابل توجه خواهد بود.

کورین برای چه مواردی استفاده می شود؟

اکثر مردم Corian را به عنوان یک میز کار برای آشپزخانه هایی مانند این نمونه زیبای منحنی و ترموفرم شده تصور می کنند. خیره کننده است…

با این حال Corian بسیار متنوع تر از آن است. صدها مورد استفاده برای Corian وجود دارد. و در اینجا برخی از رایج ترین آنها وجود دارد:

پنج سوال متداول – با پاسخ

مشتریان به طور مرتب این پنج سوال رایج را از ما می پرسند. و امیدوارم پاسخ ها به شما کمک کند.

آیا کورین خراش برمیدارد؟

پاسخ مثبت است، به خصوص در رنگ های تیره تر که خراش ها بیشتر از سطح سفید قابل مشاهده است. یک صنعتگر کورین معمولاً می تواند با سنباده زدن و صیقل دادن دقیق خراش را از بین ببرد. با گرانیت نمی توانید خراش ها را از بین ببرید.

آیا کورین ضد حرارت است؟

ترموفرمینگ به Corian اجازه می دهد تا انعطاف پذیر شود. و هنگامی که انعطاف پذیر باشد، همانطور که قبلا توضیح دادیم، انعطاف پذیر می شود و به راحتی قالب گیری می شود.

تابه داغ یا سیگارهای سوزان اگر برای مدت طولانی روی سطح کورین باقی بمانند، جای سوختگی باقی می‌گذارند.

با این حال سنباده زدن سطح کورین می تواند لکه را از بین ببرد. در موارد بسیار بد می‌توانید ناحیه آسیب‌دیده را برش دهید و آن را جایگزین کنید تا مطابق با موجود باشد. این یکی دیگر از ویژگی های عالی کوریان است.

اگر کورین را در آشپزخانه های تجاری نصب می کنید، باید مراقب نحوه انجام آن باشید. قبل از اقدام، پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید یا برای جزئیات مشخصات با توزیع کننده محلی Corian تماس بگیرید.

آیا کورین لکه دار می شود؟

بله لک میکنه اگرچه معمولاً می توانید لکه ها را به راحتی پاک کنید. یک ترکیب ساده از ۱/۳ سفید کننده، ۲/۳ آب می تواند تقریباً از شر هر لکه خلاص شود.

چگونه به کوریان ملحق می شوید؟

برخی از کارهایی که ما توسط سازندگان Corian که بخشی از شبکه کیفیت Corian نیستند، می بینیم، حداقل “آماتور” هستند.از آنجایی که آنها نمی دانند چگونه با کوریان به درستی کار کنند، تنها کاری که انجام می دهند چسباندن ورق ها به هم است. این حالت وحشتناک به نظر می رسد و معمولاً منجر به از هم پاشیدن مفاصل می شود.

با استفاده از صنعتگران مورد تایید شبکه کیفیت کورین، می توانید اطمینان داشته باشید که روش ها و رویه های مناسب رعایت شده است.

روش صحیح اتصال صفحات یا اجزای سازنده به یکدیگر این است که ابتدا یک “چک” و “تخفیف” در Corian ایجاد کنید. سپس هر دو طرف را با یک پارچه تمیز بدون پرز و محلول اتانول به دقت سنباده بزنید و پاک کنید تا سطحی تمیز داشته باشید.

سپس چسب را تحت فشار یکنواخت بمالید و محل اتصال را بگذارید تا سفت شود. پس از تنظیم، چسب اضافی از سطح پاک می شود. سپس آن را با یک سنباده صیقل دهید، که یک مفصل قوی و نامحسوس باقی می‌گذارد که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست.

چرا کورین اینقدر گران است؟

بعضی ها کورین را گران می دانند اما ما نه.

محصول Corian آنقدر قوی است که برای سالها ماندگاری دارد. و اگر زمانی آسیب ببیند می توان آن را به راحتی با برش و تعویض قسمت آسیب دیده تعمیر کرد. این بسیار مقرون به صرفه تر از جایگزینی منظم یک بخش کامل از مواد ضعیف است.

اگر تعمیر توسط یک صنعتگر واجد شرایط Corian انجام شود، باز هم بهتر است که نتوانید اتصالی را مشاهده کنید.

برای ثبت نام در کلاس آموزش ساخت صفحات کورین چه باید بکنیم ؟

برای ثبت نام در دوره های آموزشی ما کافیست با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما بصورت کاملا حرفه ای و رایگان شما را در این زمینه یاری رساند تمام علاقمندان این شغل بعد از پایان دوره آموزش گواهینامه فنی و حرفه ای و بین المللی دریافت نمایید

 ۰۲۱-۶۶۷۴۹۸۳۴ – ۰۲۱-۶۶۷۵۹۴۵۵

 ۰۲۱-۶۶۷۴۹۷۳۱

 ۰۹۱۲-۰۳۰۴۶۰۹

5/5 - (2 امتیاز)
تماس بگیرید