آموزش تعمیر برد لوازم خانگی با مدرکی معتبر و فضای آموزشی حرفه‌ای

آموزش تعمیر برد لوازم خانگی با مدرکی معتبر و فضای آموزشی حرفه‌ای


آموزش تعمیر برد لوازم خانگی،‌ یکی از مهارت‌های بشدت کاربردی در بازار مشاغل ایران است. حتما می‌دانید که بردِ هر سیستم را می‌توان مغز متفکر آن سیستم الکترونیکی دانست و ردپای آن را تقریبا در هر وسیله‌ی الکترونیکی پیدا کرد. علاوه بر این، آمارها نشان داده‌اند که بسیاری از لوازم الکترونیکی که به تعمیرگاه‌ها فرستاده می‌شوند، مشکل برد دارند.  

از طرفی لوازم خانگی،‌ بخشی تفکیک‌ناپذیر از هر منزلی هستند. به همین دلیل است که آموزش تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی را می‌توان یکی از رشته‌های پرطرفدار و پرمتقاضی در ایران دانست. در این مقاله قصد داریم کمی بیشتر با این رشته آشنا شده،‌ روش‌های دریافت مدرک تعمیر بردهای لوازم خانگی را در ایران بررسی کنیم. همراه آموزشگاه فنی و حرفه ای آپادانا بمانید.

کاربرد برد الکترونیکی لوازم خانگی

کاربرد برد الکترونیکی لوازم خانگی

بردهای الکترونیکی لوازم خانگی چه کاربردی دارند؟

برد الکترونیکی لوازم خانگی به پل الکترونیکی گفته می‌شود که ارتباط میان بخش‌های مختلف یک دستگاه را برقرار می‌کند. همان‌طور که می‌دانید،‌ یک دستگاه برای این‌که به درستی کار کند، باید ارتباط منظمی بین بخش‌های مختلف آن برقرار باشد. بردهای لوازم الکترونیکی در واقع همان قطعه‌ای هستند که این ارتباط را برقرار می‌کنند و اتصال بین اجزای مختلف را میسر می‌سازند. تصور خرابی برد الکترونیکی بسیار دشوار است؛ چون عملکرد این دستگاه‌ها بدون برد دچار اختلال می‌شود.

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل کجاست؟

برد الکترونیکی لوازم خانگی، بافت و ساختار خاصی دارد که الگوهای متعددی روی آن طراحی شده است. ترمینال‌های برد در واقع مسیری هستند که ارتباط میان قطعات دستگاه را برقرار می‌سازند. از طرفی هر اختلالی در عملکرد برد می‌تواند روی عملکرد دستگاه تاثیر بگذارد. این بردها را تقریبا می‌توان در اکثر لوازم الکترونیکی خانگی پیدا کرد. البته که اندازه و ابعاد این بردها متفاوت است و کارایی آن هم متناسب با نوع طراحی آن فرق می‌کند.

اما سوال این‌جاست: چرا آموزش تعمیر برد لوازم خانگی تا این حد ضروری و جدی‌ست؟

چرا آموزش تعمیر برد لوازم خانگی ضروری‌ست؟

سازندگان برد الکترونیکی لوازم خانگی، این قطعات را به گونه‌ای می‌سازند که بتوان آن‌ها را تعمیر کرد. از طرفی همان‌طور که گفتیم، بردها مغز متفکر دستگاه‌های الکترونیکی شما هستند و به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان عملکرد دستگاه را تحت کنترل نگه داشت. به همین دلیل،‌ آشنایی با مهارت تعمیر بردهای لوازم خانگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید شغلی مناسب با درآمد ماهانه‌ی بالا بیابید. لوازم خانگی بخشی تفکیک‌ناپذیر از زندگی اجتماعی هستند و تقریبا هرروز تعداد زیادی از این دستگاه‌ها با تداخل و ایراد مواجه می‌شوند. بدیهی‌ست که در چنین مواقعی، آموزش چنین مهارتی می‌تواند بشدت به کارتان بیاید.

در اختیار داشتن مدرک تعمیر برد لوازم خانگی نه تنها خیال شما را از حیث شغلی پرتقاضا راحت می‌کند،‌ بلکه درآمد مناسب و بالای این شغل، آینده‌ی شما را تضمین خواهد کرد.

شما در دوره‌های آموزش تعمیر برد لوازم خانگی به طور کامل و جامع با تعمیر و عیب‌یابی بردهای لوازم خانگی آشنا خواهید شد. به این وسیله، می‌توانید به عنوان یک تکنسین تعمیراتی حرفه‌ای وارد بازار شوید و ماهانه میلیون‌ها تومان درآمد داشته باشید.

یادگیری مهارت‌های تعمیر برد لوازم خانگی

یادگیری مهارت‌های تعمیر برد لوازم خانگی

تضمین آینده‌ی شما با یادگیری مهارت‌های تعمیر برد لوازم خانگی

آموزش تعمیر برد لوازم خانگی نه تنها مسیر موفقیت را برای شما هموار می‌کند و شما می‌توانید کسب‌وکار خودتان را راه بیندازید، بلکه در موارد بسیاری هم کاربرد خواهد داشت. از مایکروفرها گرفته،‌ تا ماشین‌های لباس‌شویی، تلویزیون، یخچال و… هر کدام مجهز به بردهای الکترونیکی هستند که دستگاه از طریق آن کنترل می‌شود. از طرفی بسیاری از عیب‌یابی‌های دستگاه‌های الکترونیکی، به نقص در برد الکترونیکی دستگاه منتهی می‌شوند. کنترل اجزای بین دستگاه بدون برد ممکن نیست و برای این‌که دستگاه به درستی کار کند،‌ باید برد آن تعمیر شود. با توجه به این‌که تعمیر برد می‌تواند بسیار ارزان‌تر از خرید یک دستگاه جدید تمام شود، تقریبا تمام خانواده‌ها ترجیح می‌دهند به جای خرید دستگاه جدید،‌ به تعمیر آن روی بیاورند.

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری [ ایران + کشورهای مختلف]

حیاتی بودن سلامت برد الکترونیکی لوازم خانگی موجب می‌شود بستر مناسبی برای شغل شما در جامعه ایجاد شود. از طرفی متاسفانه تعداد تکنسین‌های کافی برای تعمیر این بردها در ایران وجود ندارد. با توجه به خلاهای موجود در جامعه‌، آموزشگاه آپادانا این امر مهم را وظیفه‌ی خود می‌داند‌ که پلتفرمی برای آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی ایجاد نماید.

سرفصل‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی

سرفصل‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی

سرفصل آموزشی تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه آپادانا

آموزش تعمیر برد لوازم خانگی در موسسه آموزشی آپادانا به طور کلی با ۲۰۰ ساعت مفید آموزشی همراه خواهد بود. از میان ۲۰۰ ساعت آموزشی در آموزشگاه آپادانا، ۱۱۵ ساعت به طور عملی اجرا خواهد شد و ۸۵ ساعت مابقی را به آموزش مباحث نظری خواهید پرداخت.

  • مهارت‌آموز دوره‌ی آموزش تعمیر برد لوازم خانگی در آموزشگاه آپادانا، کار با انواع و اقسام لوازم اندازه‌گیری را خواهد آموخت. این سرفصل شامل ۱۰ ساعت آموزش نظری و ۱۵ ساعت آموزش عملی خواهد شد.
  • مهارت‌آموز با اصول کاتالوگ‌خوانی، تشخیص قطعات معیوب و تعویض این قطعات آشنا خواهد شد. این سرفصل شامل ۲۵ ساعت آموزش تئوری و ۳۰ ساعت آموزش عملی جامع خواهد شد.
  • سومین سرفصل دوره‌های آموزش تعمیر برد لوازم خانگی،‌ شامل تست و تشخیص انواع کلیدهای مختلف نیمه‌هادی DC و AC خواهد شد. تعداد ساعات نظری در این مبحث برابر با ۱۵ ساعت،‌ و ساعات عملیِ این مبحث ۲۰ ساعت خواهد بود.
  • تشخیص خرابی‌های تراشه‌های کاربردی موجود در لوازم خانگی، سرفصل بعدی دوره‌های آموزش تعمیر لوازم خانگی خواهد بود. این سرفصل در مجموع ۲۵ ساعت به درازا خواهد انجامید. از این ۲۵ ساعت، ۱۵ ساعت نظری و ۱۰ ساعت عملی خواهد بود.
  • روش‌های مختلف لحیم‌کاری سرفصل بعدی این دوره است. این آموزش شامل ۵ ساعت آموزش نظری و ۱۰ ساعت آموزش عملی می‌شود.
  • تعمیر بردهای منابع تغذیه معمولی و سوییچینگ، سرفصل ششم دوره‌ی آموزش تعمیر برد لوازم خانگی‌ست. این دوره نیز شامل ۵ ساعت آموزش نظری و ۱۰ ساعت آموزش عملی می‌گردد.
  • تعمیر انواع بردهای لوازم خانگی سردکننده و برودتی، شامل ۵ ساعت آموزش نظری و ۱۰ ساعت آموزش عملی خواهد بود.
  • تعمیر بردهای لوازم خانگی گردنده نیز ۵ ساعت آموزش نظری و ۱۰ ساعت آموزش عملی در بر خواهد داشت.
آموزشگاه تعمیر برد لوازم خانگی آپادانا

آموزشگاه تعمیر برد لوازم خانگی آپادانا

آموزشگاه تعمیر برد لوازم خانگی آپادانا

شما هم‌وطن عزیز ایرانی می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش تعمیر برد لوازم خانگی در آموزشگاه آپادانا، به طور اصولی و حرفه‌ای با روش‌های تعمیر انواع برد لوازم الکترونیکی آشنا شوید. علاوه بر این،‌ شما با شرکت در دوره‌های آموزشی موسسه‌ی آپادانا می‌توانید مدرکی معتبر و رسمی در زمینه‌ی تعمیر بردهای لوازم الکترونیکی را نیز دریافت کنید. در صورت نیاز به اطلاع بیشتر در این زمینه،‌ پشتیبانی سریع موسسه‌ی آپادانا آماده‌ی خدمت‌رسانی به شماست.

4.7/5 - (4 امتیاز)
تماس بگیرید