درآمد تعمیرکار پکیج دیواری

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری


بهترین کشور برای افزایش درآمد تعمیر کار پکیج دیواری کدام کشور می باشد؟ اگر شما نیز به این حرفه علاقه مند می باشید و سودای مهاجرت را در ذهن دارید، قطعا یافتن پاسخ این سوال برایتان بسیار مهم می باشد. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که این شغل یکی از شغل های پردرآمد در دنیا محسوب می شود. اما برای موفقیت در آن نیاز است تا شما دانش و مهارت زیادی داشته باشید. عموما در کشورهای دیگر برای اخذ اقامت از طریق شغل تعمیر کار  پکیج دیواری لازم است تا مدارک معتبر ارائه داده و توانایی پرداخت هزینه های مختلف را داشته باشید.

 به این منظور در این مقاله قصد داریم تا در خصوص شغل و درآمد تعمیر کار پکیج دیواری و نکاتی پیرامون آن صحبت نماییم. اگر شما نیز به مهاجرت علاقه مند هستید  اما در انتخاب بهترین کشور دچار شک و تردید شده اید ، توصیه می شود حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

جهت آموزش در دوزه تعمیرات پکیج دیواری کلیک کنید

آشنایی با بازارکار و درآمد تعمیرات پکیج دیواری

پکیج ماشینی است که با فشار آب یا سایر مایعات برق و گرما تولید می کند. تعمیر کار یا تکنسین پکیج مسئول تعمیر و نگهداری سیستم گرمایشی در ساختمان هایی است که برای توزیع گرما از پکیج و رادیاتور استفاده می کنند. شرح وظایف و توانایی های تکنسین پکیج عبارت است از :

نصب پکیج های بخار

مونتاژ مخازن

بازرسی و آزمایش سیستم های پکیج

تعمیر و تعویض قطعات در صورت نیار

کار بر روی تجهیزات کاهش آلودگی هوا از قبیل دودکش و کوره های بلند و . . .

 

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در ایران

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در ایران

از آنجایی که انجام این فعالیت ها نیاز به دانش و مهارت دارد لذا بایستی نصب ، سرویس و تعمیر پکیج را بر عهده کسی گذاشت که در این زمینه آموزش های کافی دیده باشد . شغل تعمیرکار پکیج دیواری به تحصیلات دانشگاهی نیازی ندارد و مقدار کمی علاقه  و انگیزه و پیش زمینه انجام کار های فنی کافی است . تحصیلات مقدماتی مرتبط با مکانیک و الکترونیک امتیاز ویژه ای برای وارد شدن در حوزه تعمیر کار پکیج و ورود به بازار کار می باشد .

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در  ایران

در ایران درآمد شغل تعمیر کار پکیج دیواری به طور متوسط ماهیانه ۱۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد و سالیانه ۱۳۵ میلیون تومان در آمد خواهد داشت . این میزان در آمد ممکن است در ماه های خاصی از سال نوسان داشته باشد و کم و زیاد گردد . اما در صورت داشتن تجربه و مهارت های لازم قطعا درآمد خوبی نیز نصیب شما می گردد.

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در ترکیه

ترکیه جزو کشور های اروپایی آسیایی می باشد و از اقتصاد قوی برخوردار است . بسیار افراد سالیانه برای کار به ترکیه مهاجرت می کنند . دلایل زیادی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که از جمله آنها می توان به نزدیکی جغرافیایی ، نزدیکی و مشترکات فرهنگی و مذهبی و همچنین عدم نیاز به دریافت ویزا اشاره کرد. شغل تاسیسات و تعمیرات پکیج دیواری از جمله شغل های پر طرفدار در ترکیه می باشد . با در نظر گرفتن نزدیکی ایران و ترکیه و متوسط هزینه لازم برای زندگی در این کشور بسیاری افراد که در شغل تعمیرات پکیج دیواری سر رشته دارند تمایل به مهاجرت کاری به ترکیه دارند.

داشتن تخصص در امر تاسیسات یکی از موارد لازم برای اشتغال به کار در ترکیه می باشد. با توجه به اینکه در ترکیه نیروی متخصص در این رشته وجود ندارد و برای این امر بایستی از نیرو های خارجی استفاده کنند یکی از شغل های پر درآمد در ترکیه می باشد و در صورت داشتن تخصص می توانید پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته باشید .

حد اقل درآمد کار تاسیسات و تعمیرات پکیج دیواری از ۲۸۰۰ لیر شروع می شود که متناسب با میزان مهارت شخص و رضایت مشتری می تواند متغیر باشد .

 

آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری کجا برم ؟

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در استرالیا

یکی دیگر از کشور هایی که افراد به لحاظ تخصص ها و مهارت های خود تمایل به مهاجرت دارند کشور استرالیا می باشد . استرالیا به لحاظ در آمد برای کار تاسیسات و تعمیرات پکیج دیواری  بر اساس مهارت یک مجری می تواند سالانه ۹۱٫۵۹۹ دلار کسب درآمد داشته باشد.

البته مقدار درآمد تاسیساتی در شهر های مختلف این کشور متغیر خواهد بود . بیشترین پایه حقوق مربوط به  ملبورن در استرالیا می باشد در شهر های کوچک تری مانند Gold Coast  در آمد تاسیسات و لوله کشی و تعمیرات پکیج سالانه به طور متوسط حد اقل از ۵۰ دلار هم می تواند باشد  .

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در کانادا و امریکا

میانکین درآمد یک مجری لوله کشی ، تاسیسات و تعمیرکار پکیج دیواری در کانادا حدودا سالانه ۶۷٫۴۴۲ دلار می باشد. توجه نمایید که درآمد فرد با سابقه کاری می تواند متعیر باشد و بیشتر از این میزان نیز ممکن است باشد  .

بر اساس تحقیقات درآمد افراد مجری لوله کشی از حوزه تاسیسات و تعمیرات پکیج دیواری در آمریکا قابل توجه است . در آمریکا تعمیرکار پکیج دیواری دارای مدرک تخصصی می تواند سالیانه بین ۵۰٫۰۰۰ تا ۷۰٫۰۰۰ دلار درآمد داشته باشد .

درآمد تعمیرکار پکیج در امریکا

درآمد تعمیرکار پکیج در امریکا

بر اساس آمار به دست آمده شغل های مرتبط در حوزه لوله کشی مانند تکنسین تاسیسات تهویه ، نصاب و تعمیر کار پکیج دیواری جزو ۱۲ شغل محبوب در سطح جهانی می باشد و بیشترین و بالاترین درآمد را دارد . مجری تاسیسات تهویه ساختمانی ساعتی ۲۳٫۲۵ دلار ، لوله کش ساعتی ۲۴٫۵ دلار و نصاب و تعمیر کار پکیج ساعتی ۲۷٫۱۸ دلار در آمریکا دریافت می کنند .

بهترین کشور برای شغل تعمیر کار پکیج دیواری کدام کشور است؟

برای یافتن بهترین کشور برای شغل تعمیر کار پکیج دیواری و تخصص های مرتبط در مرحله اول هزینه های زندگی در آن کشور بستگی دارد. مهم است که شما به عنوان یک مهاجر بدانید که چه میزان در آمد با توجه به تخصص و حرفه خود خواهید داشت . هر چند ، علاقه و انگیزه ، تجارت و سوابق مهارتی تاثیر به سزایی در میزان در آمد شما خواهد داشت .

بررسی کشورهای مختلف جهت مهاجرت:

به جز آمریکا  بهترین کشور برای شغل تعمیر کار پکیج را می توان ترکیه  و کانادا دانست. البته برای اینکه شما با ویزای کار بتوانید وارد این کشور شوید، لازم است تا مدارک شما توسط وزارت کار ترکیه تایید شوند. باید توجه داشته باشید که جهت فعالیت در این کشور نیاز است تا به زبان ترکی مسلط باشید. افرادی که تا ۵ سال در این کشور به عنوان کارآموز فعالیت نمایند، می توانند پس از این مدت به صورت مستقل نیز کار کنند. علاقه مندان می توانند از طریق شرکت در دوره های آموزشی مرتبط با مهارت درخواستی در ترکیه  دانش و تجربه لازم را به دست آورند.

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در کانادا

درآمد تعمیرکار پکیج دیواری در کانادا

در بین کشورهایی که در بالا بیان شدند، کانادا دارای جایگاه مناسبی برای شغل تعمیر کار پکیج  در دنیا است. این کشور هر ساله ۲۵ هزار نفر مهاجر می پذیرد. به همین دلیل توصیه می شود تا حتما زبان خود را تقویت نموده و بر روی این کشور تحقیق نمایید. البته رنج درآمدی در آمریکا چشم گیر است اما سختی اقامت و دریافت ویزا علی الخصوص برای مهاجرین ایرانی را نباید در این زمینه نادیده گرفت .

۷ ویژگی پکیج دیواری چیست ؟ مزایا و معایب

جمع بندی:

اعلام بهترین کشور برای شغل تعمیر کار پکیج در دنیا کمی سخت و وابسته به سایر شرایط است .  اگر جزو آن دسته باشید که  مشکل نداشته باشید می توانید  کشورهای اروپایی یا استرالیا را انتخاب نمایند که هزینه زندگی در آنها زیاد است اما به مراتب امکان پیشرفت بهتری دارند. اما در مقابل کشورهایی نظیر کانادا و ترکیه، شرایط کار و زندگی راحت تری را فراهم می آورند اما میزان درآمد در آنها کمتر از کشورهای اروپایی می باشد. ما مطالب را منتقل می نماییم و تصمیم گیری را با توجه به نسبیت آن به شما واگذار می کنیم تا با توجه به شرایط خود بهترین تصمیم گیری را با تحقیق داشته باشید .

http://www.salaryexplorer.com/salary-survey.php?loc=102&loctype=1&job=17&jobtype=1

https://www.salaryexpert.com/salary/job/installation-technician-telecommunications/austria

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات تاسیسات

۶ Comments

  • من خیلی دوست دارم این شغلو چند سال انجام دادم نصفه نیمه ول کردم میتونم دوره اتون شرکت کنم مدرکش بگیرم؟

  • سلام من تعمیرکارحرفه ای پکیج دیواری وحتی لوازم خانگی هستم ولی بیشترپکیج فعالیت دارم وحتی درکرمانشاه چندتانمایندگی معتبرمثل ایران رادیاتور دارم ولی واقعیتش بخاطربرخی مشکلات خیلی خستم میخوام مهاجرت کنم ایاباتخصصی که من دارم بازم لازمه درکشورهای مربوطه آموزش ببینم یامستقیم واردبازارکارمیشم لطفاراهنمایی کنید چه راهی یاکشوری مناسب تره

    • سلام با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید تا مشاورین آموزشگاه اطلاعات لازم رو در اختیارتون قرار بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید