افزایش درآمد پکیج دیواری

افزایش درآمد پکیج دیواری


امروزه پکیج دیواری بخشی از زندگی ما شده بطوریکه بدون این کوچولوهای گرماساز دوست داشتنی و کم صدا  دیگر نمیتوان زندگی را در روزهای سرد زمستان گرم کرد  و یک دوش ولرم تن نواز را گرفت . هر روز هم این مدل فناوری ها  در زندگی ما بیشتر آمیخته می شوند و عملا ما امروز عملا در محاصره انواع و اقسام پکیج ها ، آبگرمکن و مبدل های حرارتی هستیم.

آمار هم نشان میدهد این مبدل های حرارتی امروز به شدت در حال عرضه و تولید هستند و اشتیاق به خرید آن هر روز رو به افزایش است و وقتی تقاضا باشد پس خدمات ، پشتیبانی و تعمیرات هم مورد توجه می باشد.

چطور افزایش درآمد تعمیرات پکیج دیواری داشته باشیم

عواملی هم در ایران به نام تورم و گرانی و عدم ثبات در بازار ارز منجر شده تعمیرات و احیا پکیج دیواری های خراب بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و عملا بازار تعمیرکاران پکیج دیواری رونق بیشتری پیدا کند . اما مشتری دوست دارد خود را به چه تعمیرکار برساند و از چه شرکت هایی خدمات تعمیرات پکیج دیواری دریافت کند .ما در چند بخش به شما می گوییم چگونه مشتری های بیشتری را جلب کنید و به طبع درآمد تعمیرات پکیج دیواری خود را افزایش دهیم .

 

۴ ویژگی بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری (۱۰۰% عملی و کاربردی)

۱همیشه آموزش خود را بروز کنید.

تکنولوژی و فناوری های حرارتی و برودتی هر روز در حال دگردیسی و تحول است یک تعمیرکار حرفه ای پکیج دیواری نیز همواره باید اپدیت باشد او می بایست در دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری به بهترین آموزشگاههای تعمیرات پکیج دیواری مراجعه و با گذراندن دوره مورد نظر سطح دانش و مهارت خود را افزایش دهد.

 

 

۲یک سایت مرتبط با پکیج دیواری داشته باشید

یک سایت تعمیرات پکیج دیواری ایجاد کنید ، مشتری امروز صاحبان کسب و کار را از طریق فضای مجازی پیدا میکند و بعد از کشف شروع به تحقیق در مورد نحوه عملکرد ، خدمات ، پشتیبانی و تخصص مجموعه است داشتن یک وب سایت حاوی اطلاعات در مورد شما ، نشر مقالات علمی در زمینه تعمیرات پکیج دیواری ، قابلیت رزرو و پیگیری پکیج دیواری های تعمیر شده ، نرخنامه و … به شدت اعتمادزاست و بیش شک میتواند مشتریانی را از سراسر ایران که حتی دنیا به سمت شما هدایت کند.

۳قطعات خاص و متمایز به فروش برسانید

بخشی از پول  در گردش خود را روز قطعات خاص ، پر مصرف و کم پیدا هزینه سرمایه گذاری کنید شما می بایست علاوه بر تعمیرات پکیج دیواری با توزیع لوازم مصرفی منحصر به فرد خود را در بازار به همکاران معرفی نمایید. قطعات خاص و حتی دست دوم پرکاربرد و کم را شناسایی و در فروشگاه خود عرضه نمایید

۴روی اینستاگرام پیج کاری بسازید

اینستاگرام امروز مخاطبان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و عدم توجه به این جامعه بزرگ می تواند برای هر کسب و کاری زیانبار باشد.یک ادمین به پیج اینستاگرام خود اختصاص دهید ، تجربیات ، اتفاقات ، دانش و آگاهی های خود را بصورت روزانه به رخ دنبال کنندگان بکشید سعی کنید یاد بدهید و یادبگیرید ، به معرفی قطعات بپردازید ، کاربرد قطعات پکیج دیواری ، نحوه نگهداری را با مخباطبان خود به اشتراک بگذارید به آنها کمک کنید بیشتر بدانند و بهتر از تلفن همراه خود مراقبت کنند پیج کاری خود را ابزاری برای ارتباط سازی و اعتماد سازی با مشتریان خود قرار دهید.

درآمد تعمیرات پکیج دیواری چقدره؟ در ایران و کشورهای مختلف دنیا 

۵یک نام و یک شعار خاص به کسب و کار خود اختصاص دهید

داشتن نام و هویت فردی یا حتی سازمانی به شما شکل میدهد ، شما را مورد اعتماد تر نمایش خواهد داد و قاعدتا زمانیکه اعتماد روی دهد باید منتظر مشتری و ثروت سازی بود. پس حتما روی نام فردی برای Personal Branding یا نام یک شرکت فکر کنید به آن یک شعار ضمیمه کنید تا هویت و نگرش شما به کسب و کارتان نمایان شود مثلا با ما گرم بمانید

 

 

۶پایگاهی از اطلاعات مشتریان ایجاد کنید

بازار به هم پیجیده از الزامات امروز است. هر مشتری که با شما ارتباط میگیرد بالقوه است یعنی یا میتواند حامل مشتری دیگر برای  شما باشد یا نه یک بانک اطلاعاتی از مشتریان دیروز ، امروز و فردا برای شما الزامیست داده ها امروز یکی از مولفه های ثروت سازی هستند چیزی شبیه به طلا هر مشتری که خدمات از شما دریافت میکند را در سامانه CRM مدیریت مشتری خود ثبت و گاها با ارسال پیام مجددا به او یادآوری کنید که من هستم .

۷مدرک تعمیرات پکیج دیواری دریافت کنید

اگر آموزش تعمیرات پکیج دیواری را در یک مرکز حرفه ای بیاموزید بعد از پایان دوره آموزشی می توانید با شرکت در یک آزمون و موفقیت در آن مدرک تعمیرات پکیج دیواری بگیرید این موضوع به شما کمک خواهد کرد جواز کسب و کار بگیرید از مزایا واک خود استغالی بهره مند شوید و در صورت تصمیم به خارج از کشور مهاجرت کنید

۸روی Google Map مکان فعالیت خود را درج کنید

ثبت موقعیت مکانی در گوگل شما را در روی کره زمین تثبیت می کند لوکیش یعنی بخشی از هویت یعنی بخشی از اینکه من هستم ، این رفتار اعتماد مشتری به شما را جلب میکند تا پکیج دیواری خراب خود را با خیال راحت  در اختیار شما قرار دهد.

برای ثبت لوکیشن در گوگل روی لینک کلیک کنید

۹با دیگر سرویس کاران درارتباط باشید

یکی از راههای افزایش درآمد تعمیرات پکیج دیواری ارتباط مداوم با همکاران است دوستان خوبی برای خود بیابید هم تجربه های خود را به اشتراک بگذارید ، هم با هم سیاست گذاری های محلی و شغلی انجام دهید ، هم در تامین قطعات در کنار هم باشید و هم براساس تخصص مشتریان خود را به هم ارجاع دهید ثروتمندان امروز کسانی هستند که ارتباطات موثر ، مستمر و مفید با هم دارند.

 

۱۰داشتن یک کانال یوتیوب یا آپارت خالی از لطف نیست

شبکه های رایگانی در جهان هستند که فضای اشتراک ویدیو در اختیار شما قرار میدهند یوتیوب و آپارات از جمله این شبکه ها به شمار میروند ویدئو ، محتوا علمی ، ولاگری ، انتقال تجربه دانش و آگاهی خود را در قالب ویدئو به اشتراک بگذارید مرزی نوین بر روی کسب و کار شما باز خواهد شد.

۱۱بازرگانان و تجار این حوزه را شناسایی کنید

وارد کنندگان قطعات الکترونیکی ، مبدل ها ، موتور الکتریکی ، پمب  و تجهیزات و ابزارآلات پکیج دیواری را شناسایی کنید تلاش کنید دست اول قطعات را تامین کنید به قول بازارها سود در خرید است ، شما بخشی از افزایش درآمد تعمیرات پکیج دیواری خود را میتوانید از خرید با قیمت مناسب به دست آورید

۱۲بدون شک جذب سرمایه گذار داشته باشید

یکی از الزامات پولدارتر شدن در کار ورود سرمایه به کسب و کارتان است طبیعی است که در مسیر رشد با کمبود نقدینگی مواجه شوید اگر سرمایه گذاری معتمد در کنار خود یافتید او را به این شغل و سرمایه گذاری رو شما دعوت کنید در قالب یک قرارداد به همکاری خود ادامه دهید پول بیشتر جذب کنید قدرت بیشتر در بازار خواهید داشت.

۱۳اخلاق مدار و حرفه ای باشید

افراد متخصص در هر کسب و کار هست اما امروز کسی مشتری بیشتری به دست خواهد آورد که اخلاق حرفه ای داشته باشد یعنی متعهد ، امین ، منصف ، با اخلاق و مهارت های نرم بیشتری داشته باشید به مشتری احترام بگذارید در هر شرایط و در هر موقعیت ممکن است خیلی مواقع خواسته های غیر منطقه ای داشته باشند اما هیچ وقت گفتگو های خود را با او سخت و خشن نگیرید تلاش کنید روی مهارت های اقناع گری کار کنید تا بهتر او را متقاعد نمایید.

 

۱۴روی خدمات خود پشتیبانی در نظر بگیرید

فروش و خدمات پس از آن پایان کار نیست بلکه شما می بایست همواره در دسترس و پشتیبانی مشتری خود باشید خدمات تعمیرات پکیج دیواری نیازمند حضور شما به ظور منظم و منضبط است هیچگاه بعد از تعمیر مشتری را ترک نکنید از او حمایت کنید و به او بگویید این خدمت تا ۶ ماه گارانتی است و من کنار شما هستم .

مشتری اگر بداند شما صرفا برای اخذ پول به سراغش آمدید بی شک دیگر شما را دعوت به کار نخواهد کرد.

۱۵کارگاهی منضبط و زیبا داشته باشید.

تمیزی ، انضباط و ۵S کارگاه خود را از الزامات قراردهید به شدت مشتری نسبت به آراستگی مجموعه شما حساس است از او در زمان ارائه خدمات پذیرایی کنید ، یک موسیقی مناسب ، سیستم تهویه و نور کافی به شدت بر افزایش درآمد شما تاثیر خواهد داشت.

۱۶فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات و قطعات پکیج دیواری ایجاد کنید

شما می توانید با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی ابزار آلات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات پکیج دیواری را معرفی و با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین و با قیمتی مناسب به فروش برسانید البته برای مدیریت فروشگاه نیاز به نیروی انسانی دارید تا محصولات را ثبت و به فروشگاه سر و سامان بدهد کمی در ابتدا و شروع کار مشکلاتی خواهید داشت اما آینده ای به شدت پر درآمد در انتظار شما خواهد بود.

 

۱۷-نمایندگی بگیرید

شرکت ها یمتعددی در ایران در حال تولید پکیج دیواری هستند برای افزایش درآمد تعمیرات پکیج دیواری با آناها رایزنی و تلاش کنید نمایندگی این شرکت ها را دریافت کنید این کار فرصت های بیشتری از مشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

مدرک تعمیرات پکیج دیواری

مدرک تعمیرات پکیج دیواری

۱۸-شاگرد تربیت کنید

تعمیرات پکیج دیواری نیازمند همراهی با دستیار یا کمک تعمیرکار است شما می بایست شاگرد تربیت کنید تا در کنار پروژه ها همراه شما باشد این پروسه را همواره انجام دهید و مرتبا مولد و تربیت کننده این شاگردان باشید

نتیجه گیری

در کل باید بدانید موفقیت و پولدار شدن دست خودتان است مدیریت در زمان ، مطالعه ، آموزش ، یادگیری ، تجربه ، تعامل ، تبلیغ و بازاریابی ، اخلاق حرفه ای از مهمترین عوامل رشد و افزایش درآمد تعمیرات پکیج دیواری است ما در آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری آپادانا در تهران در کنار شما خواهیم بود با ما برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات تاسیسات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید