درآمد تعمیرات موبایل

درآمد تعمیرات موبایل


یکی از سوالات مهم تعمیرکاران موبایل بررسی درآمد تعمیرات موبایل است ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که میزان درآمد تعمیرکاران موبایل چقدر است پس با ما در آموزشگاه تعمیرات موبایل آپادانا همراه باشید .
وظیفه یک تعمیرکار موبایل رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند و تبلت است این شغل شامل مهارت های حل مسئله و همچنین ممکن است بسته به نوع شرکت و مکان کار به نقش مهارتهای ارتباطی در تکنسین های این حرفه ای وابسته باشد.

بررسی درآمد تعمیرکاران موبایل

بررسی درآمد تعمیرکاران موبایل

تعمیرکاران موبایل ملزم به دانستن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند هستند که اگر می خواهید در این حوزه آموزش ببینید می توانید از فضای آموزشی آموزشگاه آپادانا بهره مند شوید.

تعمیرکار موبایل کیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟

تعمیرکار موبایل به کسی گفته می شود که بر اساس مهارت ، دانش و آگاهی بتواند مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ، تبلت و تلفن های هوشمند را برطرف کند تعمیرکار موبایل علاوه بر دانش سخت افزاری و نرم افزاری در الکترونیک می بایست از اخلاق حرفه‌ای نیز برخوردار باشد موضوعاتی همچون تعهد به کار ، خوش خلقی ، وفاداری انضباط ، انصاف و مهارت های ارتباطی با دیگران را بداند .اخلاق حرفه ای می‌تواند سطح درآمد تعمیرکاران موبایل را تا ۲۰ درصد افزایش دهد ‌.

درآمد تعمیرات موبایل چه میزان است

یکی از موضوعات مهمی که همواره تکنسین کارهای موبایل به آن حساسیت دارند میزان درآمدشان است برای پاسخ به این سوال شما می بایست چندین مولفه مختلف را در نظر بگیرید مباحثی که می‌تواند روی درآمد شما تاثیر گذار باشد.

۱-شرکت که با آن همکاری دارید
شما میتوانید با انتخاب یک شرکت برند و معتبر میزان درآمدهای خود را به سبب تعدد مشتری و تقاضای بالا افزایش دهید .
۲-محل انجام کار
معمولاً مکان هایی که ممکن است مشتریان بیشتری را برای تعمیرات موبایل به سمت شما فرا بخواند می‌تواند تاثیر بسیاری در افزایش درآمد شما داشته باشد به عنوان مثال مکان هایی که برای فروش تلفن های همراه و تبلت ها در نظر گرفته شده می‌تواند موقعیت مناسبی نیز برای تعمیرکاران موبایل باشد.

۳-توانایی و تخصص شما
هر چه توانایی و تخصص شما در تعمیرات موبایل افزایش یابد یقیناً می‌تواند روی درآمد شما تاثیرگذار باشد تنوع آشنایی شما تعمیرات برند های مختلف موبایل میزان تخصص شما در رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری آشنای بیشتر به سیستم عامل های مختلف تلفن های همراه مثل اندروید ، بلک بری ، IOS و…

راههای افزایش درآمد تعمیرات موبایل

راههای افزایش درآمد تعمیرات موبایل

۴-تجربه و سابقه کار
یقیناً هر چه مدت زمان فعالیت شما در این حرفه ای افزایش یابد شما دارای تجربه و سابقه کار بیشتری هستید و به قطع می‌توانید مشکلات پیچیده تری از موبایل را برطرف کنید این امر کاملا رابطه مستقیم با افزایش میزان درآمد شما دارد افرادی که با تجربه و سابقه کار بالا هستند با توجه به خوشنامی شان می تواند سطح دستمزدهای خود را نسبت به دیگر رقبا افزایش دهند.

۵-اخلاق حرفه ای
هر چه مهارت های شما در حوزه اخلاق حرفه ای بالاتر باشد به یقین میتوانید بیشتر مشتریان را به سمت خود جلب کنید امانت داری، تعهد به کار ، انصاف،انضباط ، تعمیر در موعد مقرر، خوش خلقی و مهارت‌های ارتباطی ، می‌تواند به شدت جاذبه ایجاد کرده و مشتریان بیشتری را به سمت شما هدایت کند.

درآمد تعمیرات موبایل در ایران

کاملا درامد تعمیرکاران موبایل در ایران بسته به شرایط که در بالا ذکر کردیم وابستگی دارد در صورتی که در یک موقعیت مناسب با تخصص و مهارت های کافی وارد این بازار شوید می توانید درآمد خود را در ماه بیش از ۴۰ میلیون تومان برسانید تنوع شما در تعمیرات برند های متفاوت به شدت به افزایش درآمدتان تاثیر خواهد داشت.
از ویژگی های این حرفه رابطه مزان هوش و ذکاوت شما و مهارت‌های حل مسئله در درآمدتان است هر چه شما از هوش بالاتری برخوردار باشید عیب یابی را در اسرع وقت انجام داده در نتیجه می‌توانید در طول یک روز تعمیرات بیشتری را انجام دهید.

درامد تعمیرکار موبایل در آلمان

افرادی که در آلمان در این حرفه ورود پیدا می‌کند معمولا می‌تواند ماهیانه ۳۳۶۲ درآمد کسب کند البته درآمد می تواند از ۱۷۰۰ یورو تا ۶۲۴۲ یورو متغیر باشد.

درآمد تعمیرکار موبایل در آلمان

درآمد تعمیرکار موبایل در آلمان

در کشورهای توسعه یافته مثل آلمان تجربه و تخصص به شدت روی درآمدهای شما افزایش خواهد داشت و می‌تواند تا بیش از ۳۶ درصد درآمدهای شما را در این حرفه افزایش دهد

درامد تعمیرکار موبایل در ترکیه

در صورتی که آموزش لازم در حوزه تعمیرات موبایل را داشته باشید می توانید ترکیه را به عنوان یکی از مکان های مستعد در این حرفه ای انتخاب کنیم در کشور ترکیه درآمد از ۱۷۷۰ لیر تا ۵۷۸۰ لیر می تواند متغیر باشد در ضمن اطلاعات بیشتر در مورد موضوع را می توانید در مطلب درامد تعمیرکار موبایل در ترکیه به طور کامل مطالعه کنید.

درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه

درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه

درامد تعمیرکار موبایل در کانادا

کانادا را می توان یکی از کشورهای مستعد و خوش درآمد در حرفه تعمیرکاری موبایل دانست که سیستم های موبایل در این کشور از حداقل ۳۳ هزار دلار کانادا تا ۶۲ هزار و ۴۰۰ دلار کانادا در سال می‌توانند درآمد کسب کند.

درآمد تعمیرکار موبایل در کانادا

درآمد تعمیرکار موبایل در کانادا

درامد تعمیرکاران موبایل در امریکا

تکنسین کاران موبایل می توانند در کشور آمریکا سالانه حداقل ۱۳۲۰۰ دلار تا ۴۵۷۰۰ دلار درآمد داشته باشد. میانگین درآمد در آمریکا ۲۸۷۰۰ دلار بوده در ضمن در ایلات متحده آمریکا میزان درآمد مشاغل بسته به ایالت و شهر می‌تواند متفاوت باشد .

رابطه درآمد با تجربه و سابقه کار

رابطه درآمد با تجربه و سابقه کار

درامد تعمیرکار موبایل در استرالیا

در صورتی که استرالیا برای این شغل انتخاب کردید می‌توانید درآمد بین ۵۰ هزار و ۵۰۰ دلار استرالیا تا ۵۵ هزار و ۵۰۰ دلار استرالیا را داشته باشید میزان درآمد این حرفه به صورت ساعتی نیز بین ۲۵ تا ۳۰ دلار می باشد.

تعمیرات موبایل را کجا یاد بگیرم؟

در صورتیکه علاقه‌مند به این حرفه هستید می بایست در انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل دقت داشته باشد ما آموزشگاه تعمیرات موبایل آپادانا با استفاده از مشاوران متخصص ، کادری مجرب و مربیان حرفه ای تمام موضوعات مهم از قبیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را به شما آموزش خواهیم داد پشتیبانی ما همواره در کنار شما خواهد بود تا مسیر شغلی خوب و حرفه ای را داشته باشید.

 

شرط مهاجرت برای تعمیر کاران موبایل چیست؟

اگر تصمیم مهاجرت و کسب درآمد در کشورهای دیگر را دارید می بایست به چند نکته توجه کنید ابتدا بایستی در این حوزه آموزش و تخصص و مهارت لازم را به دست آورید و در نهایت مدرک بین المللی دریافت کنید که ما در کنار شما جهت اخذ مدارک و آموزش لازم یاری خواهیم رساند نکته مهم دیگر انتخاب کشور شماست سعی کنید مقصدی را انتخاب کنید که با شرایط روحی، آب و هوایی و اقلیمی شما سازگار باشد و نکته مهم بعدی انتخاب یک وکیل مهاجرتی مناسب برای رفتن به کشور مقصد است

آیا مدارک تعمیرات موبایل فنی حرفه ای بین المللی است؟

در پاسخ به این پرسش می بایست بگویم بله تمامی مدارک سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بین‌المللی است چون دارای یک کد ایسکو یا کد مشاغل می باشد این شناسه توسط موسسه کار جهانی جهت طبقه بندی مشاغل در نظر گرفته می شود سازمان آموزش و فنی کشور به سبب اینکه زیرمجموعه‌ای از وزارت کار است به همین دلیل عضویت از موسسه کار جهانی است و تمامی مدارک آن قابل ترجمه استعلام و مناسب برای مهاجرت است.

مدرک-رسمی-فنی-حرفه-ای

مدرک-رسمی-فنی-حرفه-ای

چگونه میتوان مدرک تعمیرکار موبایل دریافت کرد؟

بعد از اینکه شما دوره آموزشی خود را در آموزشگاه آپادانا به پایان رساندید به آزمون های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معرفی خواهید شد و طی دو مرحله آزمون آنلاین و عملی و کسب حداقل نمره ۵۰ برای آزمون کتبی و ۷۰ برای آزمون عملی موفق به دریافت گواهینامه بین المللی خواهید شد تمامی مهارت آموزان فرصت دو بار شرکت در آزمون ها را دارا هستند و در صورتی که موفق به کسب نمره نهایی نشوند می بایست تجدید دوره شده و مجدداً در کلاسها حضور یابند.

جمع بندی

در پایان باید به شما بگویم اگر علاقه مند ورود به بازار تعمیرکاران موبایل هستید ما قطعاً شما را به این هدف خواهیم رساند مجموعه ما با مشاوره اساتید و کادر مجرب همواره شما را یاری خواهد کرد تا در این حرف بهترین باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت کنید با ما حرفه ای باشید.

 ۰۲۱-۶۶۷۴۹۸۳۴ – ۰۲۱-۶۶۷۵۹۴۵۵

 ۰۲۱-۶۶۷۴۹۷۳۱

 ۰۹۱۲-۰۳۰۴۶۰۹

4.8/5 - (9 امتیاز)

مقالاتمقالات الکترونیکمقالات برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید