مدت زمان دوره آرایشگری مردانه

مدت زمان دوره آرایشگری مردانه


مدت زمان دوره آموزش آرایشگری مردانه با ارائه مدرک بین المللی 

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه با توجه به اینکه شما قصد داشته باشد در چه فیلدی تخصص به دست آورید، می تواند متفاوت باشد. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که آرایشگر یک فرد خلاق است که دوست دارد مدل موهای مختلف را روی دیگران پیاده سازی نماید. لذا وی با کوتاه کردن مدل موهای مختلف مردانه، خدمت پیرایش و زیبایی باید به صورت کامل آشنا باشد. بسیاری از افرادی که اقدام به آموزش آرایشگری می نمایند، در ابتدای کار از خود می پرسند که چقدر طول می کشه آرایشگری یاد بگیرم، پاسخ این سوال تا حد زیادی به توانایی و مهارت افرادی وابسته است. هر چه شما قابلیت های بیشتری از خود نشان دهید، سریع تر نیز می توانید خود را برای آزمون های این رشته آماده نمایید.

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چه میزان است؟

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چه میزان است؟

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چه میزان است؟

اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد می باشید که از خود می پرسید، چقدر طول می کشه آرایشگری یاد بگیرم، باید به این نکته توجه داشته باشد که به صورت متوسط آموزش فنون اولیه دوره آرایشگری حدود ۱۶ هفته طول می کشد. پس از این مدت فرد تسلط لازم بر اصول اولیه را به دست می آورد! تنها کاری که باید انجام دهد این است که دو روز در هفته در کلاس های آرایشگری شرکت نماید تا بر تمام مهارت ها مسلط شود! در بیشتر موارد که افراد به دنبال یافتن پاسخ سوال مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چقدر است، هستند، باید به آنها بیان نمود که شما می توانید در طی ۲-۴ ماهگی مهارت آرایشگری لازم را به دست آورده و خود را برای آزمون فنی و حرفه ای آماده نمایید.

در دوره آرایشگری مردانه ما شرکت کنید و مدرک بین المللی دریافت نمایید

 

اما پس از قبولی در آزمون حدود ۳ تا ۶ ماه زمان نیاز است تا مدارک شما صادر گردد. در حوزه ارایشگری دوره های متفاوتی وجود دارد و هر دوره متفاوت است و سرعت و سطح خاص خود را خواهد داشت. برای اینکه شما در این رشته موفق شوید، لازم است تا حداقل ۱۶ سال سن داشته باشید و به مبحث مو علاقه مند باشید.

بعد از گذراندن دوره آرایشگری چه خواهید آموخت؟

بسیاری از افراد مبتدی که در ابتدای پروسه آموزش قرار دارند، اولین سوالی که مطرح می نمایند، این مورد است که چقدر طول می کشه آرایشگری یاد بگیرم، در پاسخ می توان بیان نمود در پایان تمرین ۱۶ هفته ای خود می توانید با نحوه کوتاه کردن، حالت دادن و شکل دادن به مو، پیرایش ریش و رنگ نمودن موها آشنا شوید. شما به راحتی می توانید با تکنیک های فرا گرفته در این دوره، موها را به صورت لایه ای، تدریجی و یکنواخت، محو کرده و انواع مدل های مو را پیاده سازی کنید.
همچنین نحوه سشوار کشیدن طول ها و بافت های مختلف را خواهید آموخت. به عنوان مثال ، یک آرایشگر مناسب می داند که چگونه با موهای فر و مجعد کار کند. همچنین می توانید نحوه شکل دادن و حفظ مدل موی ریش و سبیل را یاد گرفته و بر روی مشتریان خود اجرا نمایید!

 

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چقدر است

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چقدر است

حرفه زیبایی می تواند یک حرفه هیجان انگیز باشد که در آن شما می توانید به مشتریان در مورد بهبود ظاهر آنها کمک کنید. اگر به تبدیل شدن به یک متخصص زیبایی علاقه مند هستید، مهم است بدانید که چقدر زمان برای آموزش تکنیک ها و اخذ مجوزهای لازم نیاز دارید. در این مقاله به این سوال پاسخ داده می شود که مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه چقدر است و برای تبدیل شدن به یک متخصص زیبایی چه مسیری را باید طی نمایید. همچنین گزینه های مختلف شغلی را که پس از دریافت مجوز در اختیار شما قرار می گیرد، بررسی می کنیم.

آرایشگر مردانه کیست و چه وظیفه ای دارد؟

متخصص زیبایی یا آرایشگر مردانه، خدمات زیبایی را به مشتریان ارائه می دهد. این امر اغلب شامل کوتاهی مو، حالت دادن و رنگ آمیزی مو است اما می تواند طیف وسیعی از خدمات دیگر مانند تقویت مو، پاکسازی پوست، گریم و مواردی از این قبیل را نیز شامل شود. متخصصان زیبایی اغلب در سالن ها کار می کنند، اما ممکن است در سالن های ورزشی و استراحتگاه هایی چون هتل ها نیز کار کنند. آنها معمولاً از قیچی، آینه، ابزار حرارتی، شان ، برس و گاهی مواد شیمیایی استفاده می کنند. ساعات کار متخصص زیبایی معمولاً تمام وقت است اگرچه کار پاره وقت با برنامه ریزی منعطف برای آنها ممکن خواهد بود.

چقدر طول می کشه آرایشگری یاد بگیرم و متخصص زیبایی شویم؟

برای شروع آموزش زیبایی، به دیپلم دبیرستان، مدرک فنی و حرفه ای یا معادل آن نیاز دارید. پس از آن، مدت زمان لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص زیبایی بستگی به نیازهای منطقه ای و گرایشی که در آن ثبت نام کرده اید دارد. معمولاً تکمیل یک برنامه کامل آرایشی زمانبر است و به دانش، مهارت، تمرین و خلاقیت هنرجو وابسته می باشد. پس از اتمام آموزش کلاس های تئوری، به طور معمول نیاز به گذراندن کارآموزی دارید که در آن تجربه عملی تحت نظارت یک استاد حرفه ای را به دست آورید. فقط در این صورت می توانید در آزمون های عملی موفق شوید و جواز و پروانه کسب خود را به دست آورید.

مدت زمان تکمیل آموزش و دریافت مجوز زیبایی می تواند چهار تا پنج سال طول بکشد. البته این مورد برای افرادی صادق است که مایلند تمام فیلدها را یاد بگیرند. البته ما توصیه می کنیم که به عنوان آرایشگر تنها در یک رشته تمرکز خود را قرار داده و آن را به صورت حرفه ای دنبال نمایید.

 

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه در ایران

مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه در ایران

خدمات آرایشگری که یاد گرفتن آنها نیاز به دوره دارد:
برای انکه شما بتوانید یک متخصص زیبایی باشید لازم است تا همواره در گرایش های زیر تخصص کافی را داشته باشید:
• مدیریت سالن زیبایی
• تکنسین ناخن کار
• متخصص زیبایی و گریم
• ماساژور
• نماینده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
• آرایشگر
• پیرایشگر موهای بدن
• ارائه دهنده خدمات پوست

در ایران مدت زمان آموزش آرایشگری مردانه زیاد نمی باشد و شما در پروسه ۶ ماهه می توانید توانایی های لازم را یاد گرفته و وارد بازار کار شوید، اما باید در نظر داشته باشید که برای یک آرایشگر حرفه ای شدن نیاز به زمان و تخصص بیشتر است که این مورد می تواند تا چند سال نیز طول بکشد.

امتیاز به مطلب post

مقالاتمقالات آرایشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید