کارت مربیگری آرایشگری زنانه

کارت مربیگری آرایشگری زنانه


همه چیز درباره ی کارت مربیگری آرایشگری زنانه

از قرون بسیار گذشته تا کنون، میل به زیبایی و زیباتر دیده شدن در بین ما انسان ها وجود داشته است. در این بین آرایشگاه زنانه، یکی از اولین مراکز تخصصی برای زیباسازی و آموزش اقدامات زیبایی به خانم ها محسوب می شود. با گذشت زمان، افرادی که در زمینه ی آرایشگری و رمز و رموز آن چیره دست بودند، شروع به برگزاری دوره های تخصصی آموزش آرایشگری نمودند. این افراد به عنوان مربی آرایشگری و فردی که دارای تخصص در زمینه ی اقدامات مختلف آرایشگری زنانه است، دوره هایی را برای سایر متقاضیان برگزار می کردند. در پایان دوره و پس از گذراندن آزمون نهایی، کارت مربیگری آرایشگری زنانه برای افراد شرکت کننده صادر می شد. کم کم این فرایند در بین زنان رواج پیدا کرده و هر بار با دوره های تخصصی تر و ارائه ی مدارک مختلف در زمینه های متنوع آرایشگری برگزار می شود.

 

۳گام برای دریافت دیپلم آرایشگری مردانه

امروزه شاهد برگزاری دوره های اهدای کارت مربیگری آرایشگری زنانه برای شاخه هایی همچون پیرایشگر ابرو و صورت زنانه، پیرایشگر موی زنانه، شنیون کار، مراقبت پوستی و پاکسازی های مختلف آن، طراحی با حنا روی بدن، احیا و مراقبت های مو و بسیاری دیگر از دوره ها هستیم. در این مقاله به معرفی کامل نحوه ی گرفتن کارت مربیگری برای آرایشگاه زنانه، معرفی گواهینامه های مختلف همچون پداگوژی و چگونگی فعالیت با ارگان های دیگر همچون انعقاد قرارداد با آموزشگاه فنی و حرفه ای، می پردازیم.

دوره های مربیگری آرایشگری زنانه

دوره های مربیگری آرایشگری زنانه

دریافت گواهینامه های مرتبط

دریافت گواهینامه پداگوژی، برای حرفه های مختلف امکان پذیر است. این واژه در واقع به معنای گسترده ی علم و هنر ذاتی معلم به کار برده می شود. این مدرک توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای صادر می شود؛ لذا از ارزش بالایی برخوردار است. افرادی که توانسته اند گواهینامه ی پداگوژی را دریافت نمایند، در واقع قادر هستند به هنرجویان یا افراد تحت تعلیم خود روش و مهارت های لازم برای رسیدن به کشف خلاقیت و استفاده از آن را بیاموزند. ارائه ی آموزش به شیوه ای موثر و کاربردی به صورتی که انتقال موثر اطلاعات به هنرجویان انجام گیرد، نیازمند استفاده از دانش و شیوه ی موثر ارائه ی اطلاعات است. بنابراین دریافت گواهینامه پداگوژی برای مربیگری یا دریافت کارت در زمینه های مختلف، همچون کارت مربیگری آرایشگری زنانه ضروری به نظر می رسد. کارآموزانی که برای شرکت در دوره های آرایشگری زنانه و دریافت کارت مربیگری در زمینه های مختلف شرکت می کنند، بهتر است به داشتن گواهینامه ی پداگوژی مدرس دوره دقت نمایند.

مدرک-رسمی-فنی-حرفه-ای

مدرک-رسمی-فنی-حرفه-ای

فرایند اخذ و مزایای دریافت گواهینامه ی پداگوژی

دریافت گواهینامه پداگوژی به عنوان یکی از معتبرترین مدارک آموزشگاه فنی و حرفه ای، در بسیاری از کشورهای جهان قابل ترجمه است. هزینه ی مورد نیاز برای دریافت این گواهینامه توسط سازمان فنی و حرفه ای تعیین خواهد شد. این هزینه معمولا به صورتی است که برای عموم مردم قابل پرداخت می باشد. همچنین با توجه به اوضاع کنونی و شیوع مجدد ویروس کرونا، برخی دوره های آنلاین دریافت گواهینامه پداگوژی توسط سازمان برگزار می شود. بنابران افرادی که به دلیل فاصله مکانی یا مشغله های دیگر قادر به شرکت در دوره های حضوری نیستند، می توانند از دوره های آنلاین استفاده کنند. دارندگان این مدرک از مزایای مختلف همچون موارد زیر بهره مند خواهند شد:

  1. استفاده از بیمه ی سازمان تامین اجتماعی
  2. استفاده جهت دریافت وام های خود اشتغالی و تسهیلات مرتبط
  3. دریافت پروانه کسب برای مشاغل مختلف
  4. امکان استفاده جهت ترجمه و مهاجرت
آموزش آرایشگری زنانه

آموزش آرایشگری زنانه

انعقاد قرارداد با آموزشگاه فنی و حرفه ای

پس از دریافت کارت مربیگری آرایشگری زنانه، شما می توانید برای برگزاری کلاس های آموزشی و جذب هنرجو اقدام نمایید. بزرگترین چالش پیش روی شما در این مسیر، جذب هنرجو برای آموزش است. شما به عنوان فردی که به تازگی کارت مربیگری آرایشگاه خود را دریافت کرده اید، هنوز شهرت زیادی در این زمینه ندارید. به عبارتی در بین افراد دیگر فعال در این حوزه، ناشناس هستید.

۱۷ گام که چطور آرایشگر مردانه بشم و مدرک آرایشگری بگیرم؟

برای حل این مشکل، یکی از بهترین راهکارهای موجود، مراجعه به سازمان فنی و حرفه ای می باشد. شما میتوانید پس از ارائه ی مدرک خود به آموزشگاه، جهت انعقاد قرارداد با سازمان اقدام نمایید. قرارداد منعقد شده با آموزشگاه فنی و حرفه ای یک نوع سند است و از ارزش قانونی برخوردار می باشد. در ازای عرضه ی خدمات و وظایف تعیین شده برای شما، مبلغ مشخصی به عنوان حق الزحمه یا حقوق توسط آموزشگاه به شما پرداخت خواهد شد.

 

انعقاد قرارداد با آموزشگاه فنی و حرفه ای برای افرادی که دارای کارت مربیگری آرایشگری زنانه هستند، یکی از قراردادهای پر طرفدار به شمار می رود. علت این امر، توجه زیاد جامعه ی امروزی به زیبایی و فرایندهای مرتبط با آن است. در این قرارداد شرح وظایف مورد نظر، مسئولیت های تعیین شده برای مربی، میزان حقوق و مزایا، ساعات کاری و شروط خاص مدنظر آموزشگاه قید خواهد شد. بنابراین با اطلاع از موارد مورد نظر، قرارداد بین مربی و آموزشگاه منعقد می شود.

دریافت کارت مربیگری آرایشگاه

دریافت کارت مربیگری آرایشگاه

مراحل دریافت کارت جهت مربیگری در آرایشگاه های زنانه

برای دریافت کارت مربیگری آرایشگری زنانه باید قبل از هرچیز از مهارت بالایی در زمینه ی انواع خدمات آرایش پایه برخوردار باشید. تمام آرایشگران ماهر و با تجربه می توانند جهت دریافت کارت مربیگری اقدام نموده و سپس به برگزاری کلاس و ارائه ی آموزش معتبر در این زمینه مشغول شوند. لازم به ذکر است، این جملات به این منظور نیست که سایر افراد فاقد تجربه ی آرایشگری نمی توانند برای دریافت کارت مربیگری اقدام نمایند.

 

۹ نکته مهم که در مورد آموزش آرایشگری باید بدانید.

 

برای دریافت کارت مربیگری برای آرایشگاه زنانه، برخی شرایط و نکات مهم را باید در نظر داشت. در ابتدا باید یک مرکز معتبر جهت گذراندن دوره ی مربیگری و دریافت مدرک معتبر انتخاب کنید. این مرکز باید دارای مدرک معتبر سازمان آموزش فنی و حرفه ای باشد و از اساتید مجرب و تجهیزات نوین برای آموزش استفاده نماید. پس از انتخاب مرکز، شرایط مورد نظر برای اخذ کارت مربیگری شامل موارد زیر می باشند:

  1. داشتن سن حداقل ۲۵ سال.
  2. داشتن مدرک کاردانی برای آموزش پایه
  3. داشتن مدرک کارشناسی برای آموزش پیشرفته
  4. ارائه ی مدرک ICDL( به جز افرادی که در دانشگاه درس های مرتبط را گذرانده باشند)
  5. ارائه ی مدارک مرتبط با سابقه ی مدیریتی ۲ سال یا فعالیت آموزشی طی ۴ سال
  6. ارائه ی گواهینامه ی پایان دروزه آموزش

در صورت ارائه ی مدارک ذکر شده، می توانید جهت دریافت کارت مربیگری آرایشگری زنانه اقدام نمایید. لازم به ذکر است که ارائه ی تمامی مدارک مورد نظر ضروری می باشد.

5/5 - (5 امتیاز)

مقالاتمقالات آرایشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید