پر درآمدترین لاین های آرایشگری

پر درآمدترین لاین های آرایشگری


معرفی پردرآمدترین لاین آرایشگری

به دلیل توجه افراد مخصوصا بانوان به زیبایی پوست و مو امروزه صنعت آرایشگری به یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده است. آرایشگری لاین ها و شاخه های مختلفی دارد که افراد با توجه به علاقه و استعدادی که دارند می توانند به یادگیری یکی از لاین های آن بپردازند. بسیاری از خانم ها و آقایان به این صنعت بزرگ و پردرآمد روی آورده و با یادگیری تکنیک های به روز و متنوع توانسته اند کار خود را بسیار گسترش بدهند و درآمد بسیار زیادی کسب کنند. در ادامه مقاله به معرفی پردرآمدترین لاین آرایشگری و مشخصات آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

میکاپ آرتیست کیست ؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

 

معرفی لاین های مختلف آرایشگری

آرایشگری شاخه های مختلفی دارد اما برخی از لاین های آن پردرآمدتر بوده و جزو مشاغل محبوب و پر متقاضی محسوب می شوند. طراحی و کاشت ناخن، رنگ و مش مو، گریم و میکاپ صورت، تاتو و آرایش دائم، اکستنشن مژه و لیفت و لمینت، پاکسازی پوست، بافت مو، کوتاهی مو، شنیون مو و… از لاین های مختلف آرایشگری هستند که بازار کار بسیار خوب همراه با درآمد عالی دارند.

پردرآمدترین لاین آرایشگری عبارت است از:

کاشت و طراحی ناخن: امروزه اکثر بانوان به زیبایی و مرتب بودن ناخن های خود بسیار اهمیت می دهند. استفاده از یک فرنچ ساده تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ناخن ها دارد به همین دلیل بسیاری از افراد مایل به انجام کاشت ناخن هستند. یکی از کارهایی که باعث کسب درآمد بالا در این لاین آرایشگری می شود طراحی خلاقانه و مرتب ناخن ها است.

افرادی که در زمینه طراحی و کاشت ناخن آموزش دیده اند و دارای مدرک فنی حرفه ای بین المللی هستند در هرجای دنیا می توانند کسب درآمد کنند. افرادی که به تازگی آموزش دیده اند می توانند با یک سالن زیبایی شروع به همکاری کنند و یا در صورتی که سرمایه لازم را دارند سالن تخصصی خود را افتتاح کنند. آموزش کاشت ناخن و طراحی آن اگر در یک آموزشگاه خوب توسط مربی ماهر انجام شود باعث حرفه ای شدن کارآموز می شود.

طراحی و کاشت ناخن یکی از پردرآمدترین لاین آرایشگری

طراحی و کاشت ناخن یکی از پردرآمدترین لاین آرایشگری

 

گریم و میکاپ صورت:

امروزه صنعت مدلینگ بسیار افزایش یافته و در کنار آن آرایش عروس میتواند درآمد بسیار زیادی را در یک روز برای  میکاپ کار داشته باشد. این شغل نیاز به شم هنری بالا و آگاهی لازم در زمینه رنگ ها دارد. افرادی که مدرک فنی حرفه ای بین المللی در زمینه گریم و میکاپ را دریافت کنند میتوانند برای خود سالن داشته باشند و یا یک بیوتی بلاگر حرفه ای شوند.

۱۷ گام که چطور آرایشگر مردانه بشم و مدرک آرایشگری بگیرم؟

 

رنگ و مش مو:

رنگ کردن مو در بانوان در رده سنین مختلف بسیار محبوب است به همین دلیل یکی از پردرآمدترین لاین آرایشگری محسوب می شود. روز به روز این لاین از آرایشگری بیشتر پیشرفت می کند و تکنیک های جدیدی از آن توسط مربیان ارائه می شود. افرادی که مدارک معتبر و حرفه ای این لاین را دریافت و مهارت های لازم را در این زمینه کسب کنند می توانند یک شغل خوب با درآمد عالی داشته باشند.

اکستنشن مژه و ابرو:

زیبایی و آراستگی چشم و ابرو باعث تغییرات زیادی در حالت کلی صورت افراد می شود  و این لاین از آرایشگری بسیار پرطرفدار است. اکستنشن مژه و ابرو از پردرآمدترین لاین آرایشگری است که برای موفقیت در این شاخه نیاز به یک مدرک معتبر و یادگیری فوت و فن های تخصصی آن می باشد. افرادی که در این لاین فعالیت می کنند اگر از مواد اولیه خوب و با کیفیت استفاده کنند مشتریان بیشتری جذب آنها می شوند.

معرفی لاین های مختلف آرایشگری

معرفی لاین های مختلف آرایشگری

 

بروز و بلید ابرو ( تاتو و میکروپیگمنتیشن):

بعضی از خانم ها ابروهای نامتقارن و کم پشتی دارند و یا بر اثر مبتلا شدن به بعضی از بیماری ها ابروهای آنها دچار ریز شده است این لاین از آرایشگری بسیار در زیباتر شدن ابروهای آنها موثر است. کارهایی که برای زیبایی ابرو انجام می شوند درد کمی داشته و نتیجه آنها  زیبایی زیاد ابروها است. با توجه به میزان تراکم ابرو و رنگی که استفاده می شود هر چند وقت یکبار اینکار نیاز به ترمیم دارد. افراد با داشتن مدرک بین المللی معتبر توسط یک استاد ماهر و متخصص در این زمینه در ماه درآمد زیادی را بدست می آوردند.

بهترین مدرک آرایشگری مردانه کدام است ؟

 

پاکسازی پوست:

پاکسازی پوست، پوست های مختلف را به صورت عمقی تمیز می کند و باعث خارج شدن آلودگی ها از سطح پوست می شود. پاکسازی میتواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش، لکه های پوستی، آفتاب سوختگی و… را برطرف کند. امروز همه افراد به سلامت پوست خود اهمیت می دهند و به جای آرایش های سنگین سعی می کنند پوستی تمیز و سلامت داشته باشند. پاکسازی پوست به صورت ماهانه کمک زیادی به برطرف کردن مشکلات پوستی و سلامت آن می کند. یکی از پردرآمدترین لاین آرایشگری پاکسازی پوست است که افراد با دریافت مدرک معتبر و تهیه لوازم با کیفیت مرغوب می توانند در این شغل پیشرفت زیادی داشته باشند.

اکثر لاین های مربوط به آرایشگری مانند بافت مو، کوتاهی مو و… درآمد بالایی برای افراد دارند. ما در این مقاله سعی کردیم به روزترین و پردرآمدترین لاین های آرایشگری را معرفی کنیم.

پاکسازی پوست جزو مشاغل پردرآمد و جذاب

پاکسازی پوست جزو مشاغل پردرآمد و جذاب

 

نحوه ورود به شغل آرایشگری و یادگیری آن

یادگیری حرفه آرایشگری در زمینه های مختلف به صورت تجربی است. افراد می توانند حرفه مورد علاقه خود را در کنار یک فرد ماهر و یا با شرکت در کلاس ها و دوره های فنی حرفه ای یاد بگیرند. مدرک فنی حرفه ای مدرک معتبری است که قابلیت ترجمه به ۵۴ زبان کشور خارجی را دارد.  افراد با داشتن این مدرک فنی حرفه ای بین المللی می توانند در کشورهای مختلف شغل خود را راه اندازی کنند.

جمع بندی

تقریبا اکثر لاین های آرایشگری پردرآمد هستند و افراد میتوانند با توجه به مهارت و علاقه ای که دارند در یکی از شاخه های آن دانش لازم را کسب کنند. افرادی که قصد یادگیری کاشت و طراحی ناخن را دارند باید دقت و خلاقیت بالایی داشته باشند. یادگیری در زمینه مش و رنگ مو برای افرادی مناسب است که به بوی رنگ و مواد شیمیایی حساسیت ندارند. این افراد باید مهارت و خلاقیت لازم را در ترکیب رنگ ها به دست آوردند. قبل از ورود به این صنعت بزرگ لازم است اطلاعات کافی در آن زمینه کسب شود.

 هر چه مهارت افراد در شاخه های مختلف آرایشگری بیشتر باشد درآمد بیشتری بدست می آورند و مشتریان زیادی را جذب می کنند.

 

5/5 - (8 امتیاز)

مقالاتمقالات آرایشگری

۴ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید