تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری

آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری

آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری آموزشگاه آپادانا از جمله دوره های فنی و حرفه ای می باشد که بازار کار خوبی داشته و معمولا تعمیرکاران پکیج  از درآمد بالایی برخوردارند. نیاز جوامع به تولید و صنعت به این شغل باعث شده که افراد زیادی خواهان آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری  باشند . آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری  به زمان و تجربه زیادی نیاز دارد و بیشتر افراد ترجیح می دهند که به این شغل پردرآمد ورود نکنند. یکی از بهترین راه های آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری  ، شرکت در دوره های آموزشی می باشد که توسط آموزشگاه های معتبر و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود. آموزشگاه آپادانا یکی از بهترین آموزشگاه ها در این زمینه است که دوره آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری  را در کارگاه های مجهز و به صورت عملی برگزار می کند.

پکیج دیواری دستگاهی است که با انرژی دریافتی مثل برق ،گاز و آب سرد در ورودی و ایجاد حرارت توسط گاز ، منبع انرژی قطعات توسط برق ،موتور ها ، مبدلها و مدارات الکتریکی آب گرم تامینی برای شستشو ،استحمام و شوفاژ ها را فراهم می آورد ، پکیج های دیواری بدلیل حجم کوچک ، کاهش سر و صدا و لرزش به عنوان یکی از بهترین دستگاههای مورد نیاز در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد .پکیج های دیواری امروزه بدلیل استقلال و مدیریت در هر واحد ساختمانی مورد پسند کاربران قرار گرفته است . در دوره آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری آموزشگاه آپادانا با استفاده از تجهیزات آموزشی و بهره گیری از اساتید مجرب به انتقال تجربه و مهارت در این شغل خواهیم پرداخت .

این دوره‌ها مناسب چه افرادی می‌باشد؟

  • افراد علاقه‌مند به یادگیری و کسانی که هیچ دانشی در این زمینه ندارند و هدف آن‌ها به ‌دست آوردن درآمد از این حرفه می‌باشد.
  • سرویس‌کارانی که در رشته‌های مرتبط مشغول به کارند و می‌خواهند تعمیرات پکیج را نیز به شغل خود اضافه کنند.
  • افرادی که می‌خواهند کیفیت کار اجرایی خود را بالا برده و به دنبال گرفتن نمایندگی شرکت‌های معتبر هستند.
  • افرادی که در زمینه فروش قطعات پکیج مشغول به کارند.
  • دانشجویان که به‌دنبال پیدا کردن مهارت فنی و شغل پاره‌وقت با در آمد مناسب هستند.

دوره  تعمیربرد پکیج

تعداد جلسات : ۱۰ جلسه

سرفصل

✅ الکترونیک پایه

✅ نقشه خوانی مدارات الکترونیکی برد پکیج

✅ تست و راه اندازی مدارات الکترونیکی

✅ بازوبسته کردن برد از روی دستگاه و عیب یابی

✅ تعمیر برد الکترونیکی و ترمیم مسیرهای معیوب

⭕ ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای با عنوان تعمیر برد الکترونیکی پکیج

سر فصل آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری در آموزشگاه آپادانا

  • چک کردن لوله کشی سیستم های تبادل حرارت مطابق با نقشه و مقررات ملی ساختمان با رعایت کلیه الزامات برقی، ایمنی، و بهداشت حرفه ای
  • بررسی وضعیت رسوب گیر یا رسوب زدایی در آب در گردش سیستم های تبادل حرارت بر اساس مقررات کلیه الزمات ایمنی و بهداشتی
  • چک کردن وضعیت عملکرد دودکش
  • چک کردن دمپرها و دریچه تامین هوا به منظور ایجاد جریان مناسب در دودکش
  • بررسی محل نصب پکیج های شوفاژ گازی
  • بررسی قطعات و اجزای پکیج
  • انتخاب ابزار و تجهیزات لازم به منظور نصب پکیج
  • جانمایی، استقرار و نصب پکیج شوفاژ گازی
  • تست و راه اندازی سیستم های تبادل حرارت و پکیچ
  • اندازه گیری محصولات احتراق به کمک دستگاه آنالیز گاز (دود)
  • بازرسی نهایی و بهره برداری از سیستم های تبادل حرارت و پکیج
  • مونتاژ و دمونتاژ قطعات و تجهیزات پکیج
  • سرویس و نگهداری دوره ای سیستم های تبادل حرارات پکیج
  • بررسی و عیب یابی سیستم های تبادل حرارت و پکیج
  • تعویض یا تعمیر قطعات سیستم های تبادل حرارت و پکیج
  • تمیزکاری محیط کار و مرتب کردن وسایل، ابزار و مواد مصرفی
  • سرویس و نگهداری و انبار کردن تجهیزات و ابزار مطابق با کتابچه های راهنما
  • دستیابی به اطلاعات و همکاری با مسئول ذیصلاح در تکمیل اسناد

آشنایی با شغل نصب و تعمیرات پکیج

آموزش تعمیرات پکیج دیواری دوره بسیار پرطرفدار حرفه تعمیرات لوازم خانگی و رفاهی می باشد . امروزه بسیاری از ساختمان ها مجهز به پکیج های دیواری هستند که این پکیج ها ممکن است بر اثر نشتی در لوله ها و سوراخی منبع انبساط و افت فشار و …. در فصل سرما دچار خرابی شوند از این رو در فصل زمستان نیاز به سرویس کاری و تعمیرات توسط متخصصان با مهارت بالا نیاز است در نتیجه دارای بازار کار بسیار خوبی است. هنرجویان علاقه مند به این حرفه می توانند در کلاس آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری آموزشگاه آپادانا شرکت کرده و به صورت عملی و زیر نظر اساتید با سابقه عیب یابی و تعمیر قطعات پکیج و … را به طور کامل آموزش ببینند و بعد از اتمام دوره به راحتی وارد بازار کار تعمیرات پکیج دیواری شده و در حین کار نیز از پشتیبانی به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند. بنابراین اگر به انجام امور فنی و تعمیرات علاقه‌مند هستید می‌توانید به شغل تعمیرات پکیج به ‌طور جدی فکر کنید چراکه هنوز بازار کار آن اشباع نشده است. میزان درآمد تعمیرکار پکیج به فاکتورهای متعددی از جمله، سطح و اعتبار مدرک تعمیرات پکیج، میزان مهارت، تعداد ساعت کاری و… بستگی دارد و افزایش درآمد در مشاغل فنی، کاملاً به میزان پشتکار و توانایی افراد دارد. بنابراین بدون نیاز به صرف هزینه اضافی کافی است در این زمینه مهارت و تجربه کسب کنید تا درآمد بهتری داشته باشید.

تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری

بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری

پکیج های دیواری به سرعت توانستند جایگزین موتورخانه ها بشوند و امروزه مخصوصا در ساخت و ساز های جدید و خانه هایی که متراژ کوچکی دارند، بدون استثنا همگی سیستم گرمایشی پکیج دیواری را انتخاب کرده اند. از این رو بازارکار تعمیرات پکیج دیواری قبل از هر زمانی در حال رشد و افزایش تقاضا می باشد. بنابراین اگر به دنبال شغلی فنی هستید که از بازارکار خوبی برخوردار باشد، شغل تعمیرات پکیج دیواری مناسب شما خواهد بود. همان طور که ممکن است بدانید بهترین روش برای ورود به شغل های فنی از جمله تعمیرات پکیج دیواری ، انتخاب آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری معتبر می باشد تا در دوره آموزشی با تمام فوت و فن ریز و درشت تعمیرات پکیج آشنا شوید. آموزشگاه آپادانا بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت می کند و تمامیه دوره های آموزشی تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری را در کارگاه های مجهز خود به صورت کاملا عملی همراه اساتید و مربیان باتجربه خود برگزار می کند. بنابراین اگر به دنبال یک شغل فنی آینده دار هستید، همین حالا در دوره آموزشی تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری ثبت نام کنید.

مزایا شرکت در دوره آموزشی تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری آموزشگاه آپادانا

تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری

امروزه اگر بخواهید در رشته ای فعالیت کنید باید در کناره مهارت و دانش مدرک معتبری نیز در اخیتار داشته باشید. در اصل با شرکت کردن در دوره های آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری آپادانا با یک تیر دو نشانه را زده اید، علاوه بر کسب مهارت و دانش در صورت قبول شدن امتحان پایان دوره با مدرک معتبر فنی و حرفه ای کشور وارد بازار کار می شوید. اگر بخواهیم به مزایا مدرک تعمیرات پکیج دیواری فنی و حرفه ای اشاره کنیم به موارد زیر دقت داشته باشید :

  • این مدرک قابل ترجمه می باشد.
  • مدرک رسمی فنی حرفه ای کد بین المللی داشته و همین امر باعث اعتبار آن در ۱۸۶ کشور است.
  • از طریق این مدرک می توانید تسهیلات خود اشتغالی و کارآفرینی از بانک دریافت کنید.
  • با این مدرک می توانید پروانه کسب دریافت کنید.

از آنجایی که پکیج های دیواری در سراسر جهان به سیستم گرمایشی قابل اطمینان به شمار می رود، اگر قصد مهاجرت را نیز داشته باشید می توانید با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای مهاجرت اقدام کنید. این مدرک نه تنها در ایران بلکه در ۱۸۶ کشور جهان معتبر و قابل استعلام می باشد. در نهایت برای انتخاب آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری به نظرات فن آموزانی که دوره های آموزشی را سپری کرده اند، نحوه برخورد مشاوران و اساتید و مدرک معتبر ارائه شده دقت فرمایید.

درآمد شغل تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری

میزان درآمد مشاغل فنی نظیر تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای هر کدام از خدماتی که ارائه می شود اتحادیه مربوطه تعرفه خاصی معین کرده است. با توجه به تعرفه های سال ۱۴۰۰ درآمد ماهانه یک تعمیرکار پکیج حدودا بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تخمین زده می شود. البته این ارقام به عوامل زیادی بستگی دارد به طور کلی هرچه پشتکار و میزان ساعت کاری شما بیشتر باشد قطعا درآمد بیشتری نیز خواهید داشت. شغل و رشته های فنی نیازی به تبلیغات زیادی ندارد و نحوه برخورد و رفتار شما با مشتریان بسیار حائز اهمیت است. دقت داشته باشید اگر بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید، شک نداشته باشید آنها شما را به آشنایان و دوستان خود معرفی می کنند. همان طور که گفته شد امروزه اکثر خانه ها پکیج دارند بنابراین هنگام مراجعه به منازل مشتریان جهت سرویس یا تعمیر پکیج رفتار کاملا حرفه ای و با شخصیت باشید.

همچنین قیمت تعمیر و سرویس پکیج را منصفانه تایین کنید تا در صورت بروز هر گونه اختلال مشتریان فقط به سراغ شما بی آیند. عامل دیگری که می تواند منجر به افزایش درآمد تعمیرکار پکیج شود سرعت عمل است. از آن جا که پکیج آب گرم مورد نیاز اهالی منزل را فراهم می کند و در زمستان گرمای خانه را به ارمغان می آورد یک دستگاه بسیار مهم محسوب می شود که خراب شدن آن دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

معمولا زمانی که پکیج خانه ای با مشکل رو به رو می شود افراد آن خانه تمایل دارند که هرچه سریعتر مشکل آن حل شود و به عملکرد عادی خود بازگردد. بنابراین، اگر در کار خود سرعت عمل داشته باشید و با مهارت بالای خود بتوانید فورا عیب سیستم را تشخیص دهید و به تعمیر پکیج بپردازید قطعا در جلب رضایت مشتریان موفق خواهید بود.

آینده شغل تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری

اگر به مشاغل فنی علاقه ‌مند هستید و قصد ورود به بازار کار این مشاغل را دارید باید بگوییم که نصب و تعمیرات پکیج یکی از بهترین مشاغل فنی است که از بازار کار و آینده شغلی عالی برخوردار است. امروزه پکیج‌ های دیواری به دلیل مزایا و صرفه ‌های  بسیار اقتصادی تقاضای بسیاری داشته و در پروژه ‌های ساختمانی امروزی کمتر ساختمانی را می ‌توان دید که برای گرمایش از این وسیله استفاده نکند. مزایا بسیار پکیج ‌های دیواری باعث شده تا بسیاری از ساختمان ‌های قدیمی نیز سیستم گرمایش خود را تغییر داده و از این سیستم گرمایشی استفاده کنند. این موارد نشان از بازار کار عالی برای نصب و تعمیرات پکیج می‌ دهد. بنابراین اگر قصد ورود به این حرفه را دارید، بهترین روش انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری می باشد تا بتوانید با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای وارد بازار کار شوید.

آینده تعمیرات پکیج دیواری 

اگر علاقمند به این شغل هستید آینده خوبی در انتظار شما خواهد بود این شغل با کمترین سرمایه گذاری می تواند شما را وارد چرخه بازار و کسب درآمد کند . اما نکته ای که باید به آن دقت کنید بروز بودن و همراه شدن با نیاز بازار است شما می بایست مرتبا در شرایط یادگیری باشید تا با بتوانید تکنولوژی های وارد شده به این صنعت را درک و مهارت و دانش لازم برای تعمیرات پکیج دیواری را داشته باشید .

اما برای اینکه بدانید درآمد یک تعمیرکار پکیج چه میزان است حتما به شما پیشنهاد خواندن این مطلب را ارائه مینماییم : درآمد تعمیرکار پکیج در ایران و کشورهای دنیا

نظر کارآموزان تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه آپادانا

سوالات متداول

با سلام

بله ، پس از گذراندن دوره ی آموزشی مدرک آموزشگاه که مورد تایید سازمان فنی حرفه ای نیز هست برای شما صادر می گردد.

با سلام

مدرک آموزشگاه در داخل کشور دارای اعتبار می باشد ولی چنانچه قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید و مدرک بین المللی نیاز دارید ، آموزشگاه شما را برای گرفتن مدرک مورد نیاز به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می کند.

با سلام

بله آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد و شما می توانید در سایت فنی حرفه ای استعلام آموزشگاه آپادانا را دریافت کنید

سلام بله برای ثبت نام در هر دوره مهارتی نیاز به کارت پایان خدمت نیست.

با سلام

بله ، تمامی اساتید دارای چندین سال سابقه در بازار کار هستند.

با سلام

بله شما میتوانید بر اساس زمان مورد درخواست خود کلاس های مربوطه را هماهنگ نمائید.

با سلام

بله تمام مباحث آموزشی بر اساس نیاز بازار کار و کاملا عملی به مهارت آموز ارائه خواهد شد.

سلام

بله ما همواره به تمامی فناوران آموزش دیده مرکز توصیه گذراندن دوره کارورزی جهت کسب تجربه و تمرین بیشتر را مهمترین دلیل برای سواد مهارتی میدانیم به همین دلیل برای این فرآیند با فضای کسب و کار در این حوزه همکاری می کنیم.

با سلام

برای دوستان شهرستانی دوره های خصوصی بهتر می باشد زیرا مدت زمان و ساعت برگزاری کلاس با کاراموزان عزیز هماهنگ می شود و فشرده تر هستند.

با سلام

خود آموزشگاه خوابگاه مستقل ندارد ولی با چند خوابگاه همکاری می کند و کاراموزان را با قیمت مناسب به خوابگاه های مربوطه معرفی می کند.

4.9/5 - (40 امتیاز)
تماس بگیرید