درآمد تعمیرات موبایل در استانبول ترکیه

همان طور که می دانید امروزه عصر تبادل اطلاعات بوده و افراد زیادی از طریق استفاده از موبایل های هوشمند به طور روزانه و با فعالیت کردن در شبکه های اجتماعی کسب درآمد می کنند. از کودکان گرفته تا افراد سالخورده همگی حداقل یک ساعت به طور روزانه از موبایل های هوشمند استفاده می کنند. انجام بسیاری از کارهای روزمره مانند عکاسی و فیلمبرداری، گوش کردن به موسیقی، تماشای فیلم، گپ زدن با دوستان در شبکه های اجتماعی مختلف، ارسال و دریافت فایل های مختلف و صدها مورد دیگر با استفاده از موبایل های هوشمند قابل انجام است. به عبارتی دیگر نبود موبایل ها حتی برای یک روز می توان برای برخی از افراد مشکلات جدی را به وجود آورد. مخصوصا در سال 2020 که با شیوع ویروس کرونا تقاضا برای خرید موبایل های هوشمند و کامپیوتر رشد چشمگیری را تجربه کرده است. کلاس های آنلاین، کسب و کار های آنلاین و دورکاری برخی از شرکت های دولتی و خصوصی نیز باعث شده است تا موبایل های هوشمند بیشتر با زندگی انسان ها گره بخورد.  همچنین از آنجایی که بحث مهاجرت میان جوانان داغ است، بهتر است همراه با یک فن و حرفه ای به فکر مهاجرت باشید. به عنوان مثال اگر به فکر مهاجرت به ترکیه هستید می توانید از طریق تعمیرات موبایل در استانبول اقدام کنید. مهم نیست که کدام کشور را برای مهاجرت انتخاب کنید تعمیرات موبایل نه تنها در ایران، بلکه در تمام کشور های دنیا از بازار کار خوبی برخوردار است. در ادامه مطلب از سایت آموزشگاه آپادانا به بازار کار تعمیرات موبایل در استانبول می پردازیم.

معرفی حرفه تعمیرات موبایل

سیستم سخت افزاری موبایل شامل برد اصلی و تعدادی خازن ظریف و حساس تشکیل می شوند. همه ما حداقل یکبار برای تعمیر کردن مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری موبایل هوشمند به تعمیرکار موبایل محله خود مراجعه کرده ایم و کم و بیش با میزان درآمد آنها آشنا هستیم. از آنجایی که دنیای دیجیتال در سال های اخیر در حوزه موبایل و کامپیوتر پیشرفت چشمگری داشته است میزان کاربران استفاده کننده از تلفن همراه همواره باشیبی بسیار شدید رو به رشد و افزایش روزانه است ، همین موضوع نشانی از افزایش درآمد تمامی شغل های وابسته به تلفن همراه از جمله شغل تعمیرات موبایل است ، از این رو به راحتی به این نتیجه می رسیم که آینده شغل تعمیرات موبایل دارای افقی روشن و درآمدی بسیار چشم گیر است .همچنین اگر به فکر مهاجرت هستید شغل تعمیرات موبایل در ایران یا هر شهر و کشور دیگری از بازارکار مناسبی برخوردار می باشد. همان طور که ممکن است بدانید تمام لوازم الکترونیکی دارای یک طول عمر معینی هستند و قطعا بعد از مدتی با مشکلاتی روبه رو خواهند شد و از آنجایی که همگی بودجه و سرمایه خریدن یا جایگزین کردن لوازم الکترونیکی را ندارد به تعمیرات رو می آورند. سعی داشته باشید این نکته کلیدی را فراموش نکنید.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران 

کشورمان ایران به دلیل تحریم های شدید کشور های تولید کننده ابزار و لوازم الکترونیکی و نوسان قیمت دلار، بهترین کشور برای کسب درآمد از طریق تعمیرات موبایل می باشد. چرا که تعویض قطعات الکترونیکی تلفن همراه بسیار معقول تر و به صرفه تر از تعویض تلفن همراه و خرید تلفن همراه جدید و یا مدل بالاتر همان محصول است ، از این رو تعمیرات موبایل از بازارهای بسیار گسترده وابسته به تلفن همراه در ایران است. همین امر باعث شده تا آموزش تعمیرات موبایل به یک بحث داغ میان نوجوانان و جوانان تبدیل بشود. آموزشگاه آپادانا تمامیه دوره های تعمیرات موبایل خود را با اساتید با تجربه و مجرب در کارگاه های مجهز تشکیل می دهد. بنابراین اگر قصد ورود به این رشته پول ساز را دارید حتما در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل شرکت کنید. امروزه برای داشتن درآمد فوق العاده باید مهارت و دانشی در یک یا چند حوزه داشته باشید در اصل این مهارت است که به انسان ها شخصیت می دهد. اگر بتوانید در حوزه هایی که علاقه دارید مهارت کسب کنید اولین و مهم ترین گام را به سوی موفقیت برداشته اید.

تعمیر کار موبایل در جوامع مختلف چه نقشی را ایفا می کند ؟

تعمیرات موبایل در استانبول

تعمیرکار تلفن همراه به شخصی گفته می شود که بتواند ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را ابتدا شناسایی و سپس با کمترین هزینه برای مشتری اقدام به تعمیر تلفن همراه نماید. انجام این امر نیازمند فهمی درست و کامل از موبایل ، کاربرد های آن ، الکترونیک و تمامی اجزای سازنده موبایل است که در صورت آموزش درست شخص به راحتی می تواند به این هدف دست پیدا کند.

شغل تعمیرات موبایل در استانبول ترکیه

تعمیرات موبایل در استانبول

تعمیرات موبایل در استانبول

همان طور که گفته شد قدرت خرید مردم در کشورهای مختلف متفاوت بوده اما به هر حال شغل تعمیرات موبایل در استانبول نیز مانند سایر شهر ها و کشور های دنیا از بازارکار مناسبی برخوردار می باشد. حتی با داشتن مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشورمان ایران، می توانید ویزا کاری نیز از دولت ترکیه دریافت کنید. همان طور که ممکن است بدانید مدارک سازمان فنی و حرفه ای قابل ترجمه بوده و در سراسر جهان قابل استعلام می باشد. بنابراین اگر قصد مهاجرت را دارید می توانید با شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل آموزشگاه آپادانا مدرک فنی و حرفه ای معتبر خود را کسب کنید و در استانبول ترکیه در حوزه تعمیرات موبایل مشغول به کار شوید.

درآمد تعمیرات موبایل در استانبول ترکیه

تعمیرات موبایل در استانبول

تعمیرات موبایل در استانبول

میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل متغیر بوده و به شهر و کشور اقامت شما و میزان مهارت و دانش بستگی دارد. قطعا هر چه میزان مهارت شما بیشتر باشد درآمد بیشتری را نیز خواهید داشت. اگر بخواهیم به درآمد تعمیرات موبایل در استانبول ترکیه اشاره داشته باشیم که یک تعمیرکار موبایل به طور میانگین 7 هزار لیر ترکیه درآمد خواهد داشت اما توجه داشته باشید که این ارقام نیز متغیر بوده و ثابت نمی باشند. درآمد تعمیرکار موبایل در آمریکا و بیشتر کشور های اورپایی ساعتی 45 دلار می باشد که در سال این مبلغ به 92 هزار دلار می رسد. طبق آمار منتشر شده از سوی وزارت کار آمریکا، شغل تعمیرات موبایل از سال 2019 تا 2028 رشد 35 درصدی را تجربه خواهد کرد. البته توجه داشته باشید شغل تعمیرات موبایل جزء چالش برانگیز ترین شغل های جهان می باشد به طوری که شما باید به طور روزانه با تکنولوژی روز آشنا باشید تا بتوانید به درخواست مشتریانی که به شما مراجعه می کنند پاسخ دهید.

ویژگی مدرک بین المللی تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل در استانبولاگر قصد دارید با داشتن مدرک تعمیرات موبایل مهاجرت کنید باید مدرک معتبر فنی و حرفه ای داشته باشید که با سپری کردن دوره های آموزشی آموزشگاه آپادانا این مدرک را کسب می کنید. اگر بخوایم به ویژگی های این مدرک اشاره کنیم به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • این مدرک قابل ترجمه می باشد.
  • مدرک رسمی فنی حرفه ای کد بین المللی داشته و همین امر باعث اعتبار آن در 186 کشور است.
  • از طریق این مدرک می توانید تسهیلات خود اشتغالی و کارآفرینی از بانک دریافت کنید.
  • با این مدرک می توانید پروانه کسب دریافت کنید.

جمع بندی

همان طور که مطالعه کردید، تعمیرات موبایل نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور های دنیا دارای بازار کار خوبی می باشد و با داشتن مدرک بین المللی موبایل می توانید به راحتی از برخی از کشور های دنیا ویزا کاری نیز دریافت کنید. به هر حال مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای هم داخل کشور موثر است و هم برای خارج از کشور. یکی از مزایا شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه آپادانا این است که علاوه بر کسب مهارت و دانش در صورت سپری کردن امتحان پایان دوره با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وارد بازار کار شوید و کارفرمایان بیشتری به شما اطمینان خواهند کرد.

4.9/5 - (17 امتیاز)

مقالاتمقالات الکترونیک

1 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید